گوناگون

کاربردهای گیفت کارت آیفون برای کاربران ایرانی

کاربردهای گیفت کارت آیفون برای کاربران ایرانی

گیفت کارت اپل از محصولات بسیار مهمی است که کاربران ایرانی از آن برای دسترسی بدون محدودیت به برنامه‌های اپل استفاده می‌کنند.

کاربرد گیفت کارت اپل باعث شده که کاربران ایرانی دسترسی راحت‌تری به خدمات مختلف این شرکت داشته باشند. گیفت کارت آیتونز و سایر گیفت کارت‌های این شرکت، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند؛ با این حال هنوز بسیاری از افراد با این سوال مواجه‌اند که گیفت کارت اپل به چه دردی میخوره؟ به طور کلی، گیفت کارت آیفون به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها توانسته تحریم‌های اپل و محدودیت کاربران ایرانی توسط این شرکت را بی‌اثر کرده و امکان دسترسی به تمام امکانات، خدمات و سرویس‌ها را برای کاربران ایرانی آسان‌تر کند.

در حال حاضر افراد زیادی از گیفت کارت اپل استفاده می‌کنند، اما هنوز تمام کاربردهای آن را نمی‌دانند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای این محصول آشنا کنیم تا بتوانید از تمام قابلیت‌های آن به‌خوبی استفاده کنید.

گیفت کارت اپل به چه دردی میخوره؟

گیفت کارت Apple کاربردهای زیادی دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند کار کردن با محصولات و سرویس‌های این شرکت را لذت‌بخش‌تر کند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از مهم‌ترین کاربردهایی هستند که در نتیجه آن مورد استقبال کاربران ایرانی قرار می‌گیرند.

  1. دسترسی آسان به سرویس‌های اپل

دسترسی آسان به سرویس‌های شرکت اپل، اولین و مهم‌ترین کاربرد گیفت کارت اپل به شمار می‌آید. شرکت اپل سرویس‌های مختلفی را برای کاربران خود ارائه کرده است تا خدمت‌رسانی خود را در تمام زمینه‌ها گسترش دهد. دسترسی به تمام سرویس‌های اپل برای کاربران ایرانی مقدور نیست، اما گیفت کارت اپل می‌تواند این مانع را به بهترین شکل ممکن بردارد.

کاربران ایرانی می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل حساب کاربری خود را با مبلغ دلخواه شارژ کنند و به کمک آن پرداخت‌های لازم را انجام دهند. در واقع انجام این کار باعث می‌شود که کاربر ایرانی به‌راحتی تحریم‌ها را دور بزند.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی گیفت کارت اپل، تنوع بالای آن است. در واقع شرکت اپل با ارائه گیفت کارت‌های مختلفی مانند گیفت کارت آیتونز یا اپ استور، آی کلود، آی بوکس و… این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بر اساس نیاز خود گیفت کارت لازم را خریداری کنند.

همچنین باید بدانید که شرکت اپل گیفت کارت‌های خود را با ریجن‌های مختلفی مانند آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، امارات، استرالیا و… ارائه کرده است تا همه کاربران بتوانند بر اساس موقعیت مکانی خود از ویژگی‌ها و مزیت‌های گیفت کارت اپل استفاده کنند.

  1. خرید بازی‌های مخصوص  ios

صنعت گیم یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین صنعت‌های حال حاضر دنیا است که طرفداران آن روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. همانطور که می‌دانید، کاربران اپل برای اینکه به بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند، باید نسخه ios آن را خریداری کنند. با اینکه در بسیاری از سایت‌ها بازی‌های آی او اس را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند، اما هنگام اجرای آن‌ها به امکانات و خدمات ویژه دسترسی ندارید.

بهترین و مناسب‌ترین راه برای دسترسی به بازی‌های مخصوص شرکت اپل، خرید آن‌ها از پلتفرم آیتونز است. در این پلتفرم خدمات مختلفی مانند بازی‌های ویدئویی ارائه می‌شود که شما می‌توانید به کمک گیفت کارت آیتونز گزینه‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.

در بسیاری از مواقع هنگام خرید بازی باید یک‌سری از تجهیزات و امکانات آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید تا بتوانید بازی را با قدرت بیشتری انجام دهید. کاربرد گیفت کارت اپل در خرید این تجهیزات باعث شده است که خیال گیمرها بابت خرید درون برنامه‌ای راحت باشد.

  1. خرید انواع اپلیکیشن‌های کاربردی

محصولات آیفون اپلیکیشن‌های مخصوص خود را دارند، به همین دلیل کاربران ایرانی هنگام خرید آیفون، مک و… باید نسخه اصل و اورجینال آن‌ها را از طریق پلتفرم‌های اختصاصی اپل خریداری کنند. معمولا بسیاری از اپلیکیشن‌ها به‌صورت رایگان عرضه می‌شوند، اما برای دسترسی به قابلیت‌‌های ویژه و اختصاصی تمام بخش‌ها، باید امکانات مختلفی را خریداری کنید.

کاربرد گیفت کارت اپل در خرید اپلیکیشن و دسترسی به قابلیت‌های ویژه آن باعث می‌شود که کاربران ایرانی بدون مشکل خاصی تمام نیازهای خود را برطرف کنند. برای مثال، استفاده از برنامه‌های مختلف ادیت عکس رایگان است، اما تا زمانی که قابلیت‌های ویژه آن را به کمک گیفت کارت خریداری نکنید، امکان ادیت حرفه‌ای برایتان فراهم نمی‌شود.

  1. ساخت اکانت پرمیوم

بسیاری از سرویس‌ها علاوه بر حساب کاربری عادی، یک حساب پرمیوم هم ارائه می‌کنند که برای دسترسی به آن باید هزینه بیشتری بپردازید. ازآنجایی‌که با خرید اکانت پرمیوم امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، بیشتر افراد اکانت عادی خود را این نوع از اکانت‌ها ارتقا می‌دهند.

برای خرید اکانت پرمیوم سرویس‌های مختلف، باید از کاربرد گیفت کارت اپل بهره ببرید. در واقع با خرید گیفت کارت اپل و شارژ اکانت خود، می‌توانید پرداخت هزینه اکانت پرمیوم را به‌راحتی انجام دهید.

  1. دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف

در ادامه معرفی کاربرد گیفت کارت اپل به یکی از جذاب‌ترین کاربردهای آن می‌رسیم. دسترسی به فیلم و سریال‌های مختلف برای بیشتر کاربران ایرانی آسان است، اما بسیاری از سایت‌ها نسخه اصلی و اورجینال را ارائه نمی‌کنند.

عاشقان سینما برای اینکه بتوانند نسخه اصلی فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند، خرید اشتراک اپل تی وی، نتفلیکس و … را در دستور کار قرار می‌دهند. برای خرید این اشتراک‌ها کافی است که ابتدا گیفت کارت آیتونز را خریداری کنید و با ردیم کردن آن اعتبار اکانت خود را به مبلغ دلخواه افزایش دهید. هنگامی که اعتبار اکانت شما بیشتر شد، می‌توانید به‌راحتی خرید اشتراک اپل تی وی یا نتفلیکس را انجام دهید و به تمام فیلم‌ها و سریال‌های محبوب دنیا دسترسی پیدا کنید.

  1. استفاده از آی کلود iCloud

کمبود فضای ذخیره‌سازی از آن دسته چالش‌های مهمی است که بیشتر کاربران اپل با آن مواجه هستند. در حال حاضر راه‌های مختلفی وجود دارند که فضای ذخیره‌سازی بیشتری فراهم می‌کنند، اما تمامی آن‌ها دردسرهای خاص خود را دارند.

شرکت اپل برای اینکه چالش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را برای کاربران خود رفع کند، سرویس آی کلود را برای آن‌ها ارائه کرد. در واقع سرویس آی کلود فضای ذخیره‌سازی خاصی را به کاربران می‌دهد تا اطلاعات خود را در آنجا ذخیره کنند.

برای استفاده از قابلیت‌های سرویس iCloud باید هزینه خاصی را بپردازید، معمولا این هزینه بر اساس میزان حافظه ذخیره‌سازی شما تعیین می‌شود. معمولا بیشتر افراد تصور می‌کنند که خرید فضای ذخیره‌سازی سخت است، اما اگر با کاربرد گیفت کارت اپل آشنایی داشته باشند، دیگر چنین فکری به ذهن آن‌ها نخواهد رسید. تمام کاربران ایرانی برای خرید iCloud کافی است گیفت کارت اپل را خریداری کنند و سپس با ردیم کردن آن به‌راحتی هزینه سرویس را بپردازند.

  1. خرید انواع کتاب و موسیقی

کتاب و موسیقی از آن دسته محتواهای محبوب و پرطرفدار هستند که بیشتر کاربران ایرانی به دنبال نسخه‌های جدید و اورجینال آن‌ها می‌گردند. سرویس آیتونز اپل به‌عنوان یکی از بهترین سرویس‌های این شرکت، بهترین کتاب‌ها و جدیدترین موسیقی‌های دنیا را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند به‌راحتی آن‌ها را تهیه کنند.

دسترسی به کتاب‌ها و موسیقی‌های آیتونز دقیقاً مانند بازی‌ها و برنامه‌های مختلف آن است. در واقع برای دسترسی به این نوع از محتواها باید گیفت کارت آیتونز را خریداری کنید و با ردیم کردن آن عملیات خرید را انجام دهید.

  1. هدیه به دوستان و آشنایان

هنگام مناسبت‌های مختلف می‌توان از کاربرد گیفت کارت اپل به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و دوستان خود را با دادن گیفت کارت سورپرایز کنید. همانطور که می‌دانید، هنگام خرید گیفت کارت اپل تنها اطلاعات آن برای شما فرستاده می‌شود.

بعد از اینکه اطلاعات گیفت کارت را دریافت کردید، آن‌ها را به‌عنوان هدیه برای دوست خود بفرستید تا با شارژ کردن حساب خود، یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدایای زندگی خود را دریافت کرده باشد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که گیفت کارت را به‌عنوان یک هدیه خوب مطرح می‌کند، نداشتن تاریخ انقضا است. همچنین شما با هدیه دادن گیفت کارت، این امکان را به دوست خود می‌دهید که محصولات متنوعی را برای خود خریداری کند.

سخن پایانی

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز نمی‌دانید کاربرد گیفت کارت اپل چیست، قابلیت‌ها و مزیت‌های بسیار زیادی را از دست داده‌اید. خرید گیفت کارت اپل یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید به کمک آن تحریم‌ها را دور بزنید و از تمام سرویس‌های شرکت اپل استفاده کنید. در این مطلب به طور کامل تمامی کاربردهای گیفت کارت اپل را معرفی کردیم تا با قابلیت‌های جذاب این کارت اعتباری آشنا شوید و بتوانید از خدمات اپل نهایت استفاده را ببرید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار