گوناگون

تذکر برای ساختن مسجد اهل تسنن در تهران

پارسینه: عضو شورای پنجم شهر تهران گفت: بهتر است اهل تسنن هم مانند مسیحیان در تهران مکانی برای عبادت داشته باشند.

حجت نظری عضو شورای شهر در چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور اظهارکرد: اینجا جمهوری اسلامی است و شایسته نیست که در آن مسلمان‌ها برای عبادت در صف بایستند یا در خیابان باشند، در روز گذشته برای برگزاری نماز عید قربان شاهد مشکلاتی برای اهل تسنن در تهران بودیم که عکس‌های این موضوع هم در فضای مجازی به سرعت منتشر شد. بهتر است اهل تسنن هم در تهران مسجد داشته باشند تا بتوانند همانند مسیحیان عبادتگاهی برای عبادت خود داشته باشند.

در پایان این تذکر هاشمی رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تذکر آقای نظری جزء آیین‌نامه نبود و تذکرات باید در چارچوب آیین‌نامه‌ها باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

  • ناشناس

    اهل تسنن در تهران چرا حاضر نیستن مثل بقیه مردم عیدفطر و قربان برن مصلی نمازبخونن

  • ناشناس

    مسجد خانه خدا است و خدایی که پروردگار و آفریننده شیعه و اهل تسنن است . و شما را آفریدیم از یک مرد و زن و قبایل و نژاد و اقوام مختلف و گرامی ترین شما با تقواترین شماست . اجازه ندهیم بعضی از امور ظاهری باعث تفکیک و جدایی مردم شود . مسجد خانه خداست و همه بندگان خداوند باید در کنار هم به عبادت خدا واحدشان بپردازند . هنر کنار هم بودن و کنار هم ماندن است .

  • مهرو

    تاسف تاسف تاسف

  • سبحان شاهمرادی طلبه

    اهل تسنن برادران دینی ما شیعیان هستن زنده باد مسلمانان متحد

  • ناشناس

    متاسفم از این عقاید پوچ و خرافاتی که دشمنان اسلام رواج داده اند به قول ناشناس 51 : 12 مسجد خانه خداست مال همه مسلمانها چرا در این باب باید تقرقه باشد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد