گوناگون

فردا نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس و شورای شهر با استاندار تهران

پارسینه: عضو مجمع نمایندگان تهران از نشست مشترک این مجمع، شورای شهر با استاندار در جهت بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی هوا و آسیب های اجتماعی خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با یادآوری اینکه نشست مشترک مجمع نمایندگان، شورای شهر و استاندار تهران با هدف بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی هوا و آسیب های اجتماعی، فردا در استانداری برگزار می شود، گفت: مسائل و مشکلات مختلف پایتخت به ویژه مسائل زیست محیطی و آسیب های اجتماعی در این نشست بررسی می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه در این نشست به بررسی علل آلایندگی هوای تهران و راهکارهای کاهش آن پرداخته می شود، افزود: انتظار می رود با تعامل و هم افزایی بتوان در جهت مدیریت مشکلات زیست محیطی به ویژه آلایندگی هوا و آسیب های اجتماعی پایتخت گامی جدی برداشت.

عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه آسیب ها و معضلات زیادی تهران را تهدید می کند، گفت: در نشست مشترک مجمع نمایندگان، شورای شهر و استاندار مسائل فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مانند کودکان کار، اعتیاد، کارتن خوابی، بافت های فرسوده، حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا و دیگر معضلات مطرح و بررسی می شود.



منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد