گوناگون

بلا تکلیفی مردم در روز طبیعت؛

شایعه پراکنی خبرگزاری ایرنا تا رسانه ملی درباره تعطیلی بوستانها در سیزده بدر/ خبر تکذیب شد!

شایعه پراکنی خبرگزاری ایرنا تا رسانه ملی درباره تعطیلی بوستانها در سیزده بدر/ خبر تکذیب شد!

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها را در ۱۳ فروردین روز طبیعت تکذیب کرد.

به گزارش پارسینه  «سید مجید میر احمدی» در گفت وگو با پاد، صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها را در ۱۳ فروردین روز طبیعت تکذیب و اعلام کرد: اطلاعیه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور منتشر و به اطلاع عموم رسانده می‌شود و در این زمینه اطلاعیه‌ای وجود نداشته است.

همچنین معاون امنیتی وزارت کشور  صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها در روز طبیعت را تکذیب و اعلام کرد: اطلاعیه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور منتشر و به اطلاع عموم رسانده می‌شود‌ و در این زمینه اطلاعیه‌ای وجود نداشته است.

وزیر کشور نیز در مورد تعطیلی بوستان‌ها گفت: مراقب توطئه دشمن باشیم!

روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت کشور مدعی شده بود : با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حرمت این ماه مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارکها، بوستانها و تفرجگاهها مثل سنوات قبل که مصادف با ماه مبارک رمضان بود بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود!

همچنین به شکل گسترده، خبرگزاری ایرنا در پوشش خبری روز گذشته خود به تعطیلی تمامی اماکن تفریحی و سیاحتی و بوستانها در کشور در روز سیزده بدر پرداخته بود.

Screenshot 2024-03-31 114842

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد