گوناگون

شهادت رئیس شورای شهر نیکشهر در حمله تروریستی ؛ افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی بنت به ۴ نفر

شهادت رئیس شورای شهر نیکشهر در حمله تروریستی ؛ افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی بنت به ۴ نفر

فرماندار نیکشهر گفت: در پی حمله تروریستی در بنت نیکشهر پس از برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها، ۳ نفر شهید و ۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، در پی حمله تروریستی در بنت نیکشهر پس از برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها، 3 نفر شهید و 2 نفر مجروح شدند.

این حمله که در مدرسه محسنین شیخان بنت رخ داد که تعداد زخمی‌های این حمله تروریستی دو نفر اعلام شد‌ که حال یک نفر وخیم گزارش شده است.

در این حمله تروریستی سرباز وظیفه سید‌جواد ساداتی و دو نفر از شهروندان بومی منطقه به نام‌های مجیب بلوچی و یوسف شیرانی به شهادت رسیدند.

 در اقدام تروریستی کور گروهک‌های دست‌نشانده دشمن در شهر بنت شهرستان نیکشهر یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت که از بومیان منطقه است به شهادت رسید.

هر سه شهید این واقع از بومیان اهل‌سنت همان منطقه بوده‌اند که در حال بازگشت از مراسم جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس بخش بنت شهرستان نیک‌شهر بودند.

افزایش تعداد شهدای حادثه تروریستی بنت به ۴ نفر 

فرماندار نیکشهر گفت: در پی وقوع حادثه تروریستی در منطقه بنت این شهرستان، تعداد شهدای حادثه تروریستی بنت به ۴ نفر رسید.

مجیب حسنی افزود: این حمله پس از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه محسنین شیخان بنت رخ داد که پرویز کدخدایی فرمانده سپاه بنت ، یوسف شیرانی رییس شورای شهر بنت  و دو سرباز وظیفه سپاه به نام جواد ساداتی و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی به مقام شهادت نایل آمدند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد