گوناگون

پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها در پی شهادت رئیس شورای شهر بنت

 پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها در پی شهادت رئیس شورای شهر بنت

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو‌ رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی اقدام تروریستی گروهک‌ تروریستی جیش العدل و به شهادت رساندن رئیس شورای شهر بنت در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

اقدام تروریستی کور گروهک‌های تروریستی دست نشانده دشمن و به شهادت رساندن رئیس شورای شهر بنت در استان سیستان و بلوچستان نشان از زبونی و ذلت دشمنان ملت دارد.

جامعه شورایی کشور به شهید یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت که در این اقدام تروریستی به شهادت رسید، افتخار می‌کند و اعلام می‌کنیم اعضای شوراهای شهر و روستا برای سربلندی کشور و نظام، از تقدیم جان خود نیز دریغ نمی‌کنند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه تروریستی، شهادت شهید یوسف شیرانی و دیگر عزیزان شهید این حادثه را خدمت خانواده آن بزرگواران و مردم شهر بنت و شهرستان نیک‌شهر تبریک و تسلیت عرض میکنم و از نهادهای امنیتی و انتظامی درخواست دارم هر چه سریع‌تر عوامل دخیل در این ترور و ترورهای مدت اخیر در سیستان و بلوچستان را شناسایی و به سزای عمل خود برسانند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو‌؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد