گوناگون

پایگاه ۲۴ امارات: داعشی ها در ترکیه معالجه می شوند

پارسینه: استاندار منطقه دنیزلی ترکیه، معالجه این عضو داعش را حق وی دانسته و گفته است که هر شهروند کشور حق دارد و می تواند تحت معالجات پزشکی قرار گیرد.

به گزارش پارسینه ؛پایگاه خبری 24 امارات روز یکشنبه به نقل از برخی مقامات ترکیه بدون ذکر نام آنها، فاش کرد که یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش در بیمارستانی در غرب این کشور با این توجیه که شهروند ترکیه است، بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

این پایگاه خبری افزود: این فرمانده داعشی به نام 'امره ساکان' در بیمارستانی در منطقه دنیزلی در غرب ترکیه، از یک ماه پیش تاکنون بستری شده است.

پایگاه خبری امارات اضافه کرد ساکان یکی از هزار نفری است که از ترکیه به گروه تروریستی داعش پیوسته و در زمره فرماندهان این گروه است .

استاندار منطقه دنیزلی ترکیه، معالجه این عضو داعش را حق وی دانسته و گفته است که هر شهروند کشور حق دارد و می تواند تحت معالجات پزشکی قرار گیرد.

این خبر اضافه کرد که معالجه اعضای داعش در حالی است که برخی از کسانی که با گروه تروریستی داعش می جنگند، از جمله کردهای کوبانی، نمی توانند در ترکیه تحت درمان قرار گیرند.

پایگاه خبری 24 افزود که بیش از سه هزار تروریست داعش در داخل ترکیه بسر می برند که برای انجام هر عملیات تروریستی آماده هستند.

این پایگاه خبری همچنین افزود که تعداد زیادی از تروریست های گروه داعش در بیمارستان های ترکیه بستری هستند و مسوولان این کشور به رغم انتشار عکس آنها، از تایید آن خودداری می کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد