گوناگون

ساده ترین روش تمیز کردن رسوب کتری و سماور

ساده ترین روش تمیز کردن رسوب کتری و سماور

پارسینه: کتری و سماور بعد از مدتی استفاده دچار آهک می‌شوند و ظاهر درونی آن‌ها بد می‌شود و گاهی حتی روی طعم آب هم تاثیر می‌گذارد به نظر می‌رسد که پاک کردن این آهک‌ها کار سختی باشد، اما با این راهکار ساده این کار بسیار راحت خواهد بود و بهتر است هر چند وقت یک بار آهک‌های داخل کتری را تمیز کنید.

کتری و سماور بعد از مدتی استفاده دچار آهک می‌شوند و ظاهر درونی آن‌ها بد می‌شود و گاهی حتی روی طعم آب هم تاثیر می‌گذارد به نظر می‌رسد که پاک کردن این آهک‌ها کار سختی باشد، اما با این راهکار ساده این کار بسیار راحت خواهد بود و بهتر است هر چند وقت یک بار آهک‌های داخل کتری را تمیز کنید، برای مشاهده آموزش ساده‌ترین روش تمیز کردن رسوب کتری و سماور در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن رسوب کتری و سماور

تمیز کردن رسوب کتری

مرحله اول

به نقل از داجان؛ برای تمیز کردن رسوب کتری و سماور می‌توانید از سرکه استفاده کنید مقداری سرکه را داخل کتری بریزید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید تا برای ده دقیقه بجوشد.

مرحله دوم

بعد از این که جوشید سرکه را خالی کنید و این بار کتری را با آب پر کنید و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید تا بجوشد و بوی نامطبوع و ناخوشایند سرکه از بین برود و کتری بوی سرکه ندهد.

مرحله سوم

بعد از این که آب جوشید آب را دور ریخته و کتری را با آب تمیز پر کنید و از آن استفاده نمایید کتری تمیز و بدون رسوبات آهکی می‌شود این کار را برای سماور هم می‌توانید انجام دهید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد