گوناگون

رونمایی از پهپاد جدید سوخو ۷۶ روسی با قابلیت های منحصر به فرد و استثنایی + تصاویر

رونمایی از پهپاد جدید سوخو ۷۶ روسی با قابلیت های منحصر به فرد و استثنایی + تصاویر

روسیه از پهپاد جدید سوخو ۷۶ برای کاربردهای غیرنظامی و نظامی در مناطق دورافتاده رونمایی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از Aviacionline در اولین روز از مجمع بین المللی نظامی-فنی ارتش در سال ۲۰۲۴، شرکت هواپیمایی روسیه یک پهپاد جدید با نام S-76، ارائه کرد که امکان برخاست و فرود عمودی دارد و با کاربردهای متعدد غیرنظامی و نظامی است. 

این پهپاد توسط دفتر طراحی سوخو، توسعه یافته است. این پلتفرم بدون سرنشین امکان تحویل بارهای تا ۳۰۰ کیلوگرم را در مسافتی تا ۵۰۰ کیلومتر فراهم می کند و می تواند فرصت های لجستیکی جدیدی را عمدتاً در مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است، ارائه دهد. این پهپاد نیازی به مکان های آماده یا زیرساخت فرودگاه ندارد. به عبارت دیگر، پهپاد سوخو ۷۶ راحت، سریع و کارآمد است.

carga-S-76_11zon

این پروژه با هدف برآوردن نیازهای نهادهای عمومی و شرکت های خدمات حمل و نقل خصوصی، به عنوان یک توسعه فناوری با کاربرد دوگانه (غیر نظامی و نظامی) است. این پهپاد قادر خواهد بود کارهای لجستیکی، تحقیقاتی، حمل و نقل کالا و غیره را حتی در سخت ترین مکان ها انجام دهد.

UAC-S-76-dron_11zon

به گفته UAC، پروژه سوخو S-76 استقرار سیستم‌های حمل و نقل بدون سرنشین را در روسیه امکان‌پذیر می‌سازد که به لطف آن می‌توان حمل و نقل هوایی محموله را با صرفه‌جویی اقتصادی‌تر و با حداقل دخالت انسانی انجام داد. برخاستن، پرواز در مسیر و فرود کاملاً خودکار و بدون دخالت مستقیم اپراتور خواهد بود.

مشخصات سیستم سوخو ۷۶

سوخو ۷۶ ، سیستمی شامل ناوگانی از هواپیماهای بدون سرنشین، با یک مرکز کنترل عملیاتی واحد است که پهپادها را در یک فضای هوایی واحد ادغام می کند و با مشتریان نهایی و همچنین زیرساخت های زمینی و مناطق فرود تعامل دارد.

دو مدل پهپاد در حال توسعه هستند که خانواده S-76 را تشکیل می دهند:

سوخو ۷۶ بزرگ که قادر به حمل محموله تا ۳۰۰ کیلوگرم در مسافت حداکثر ۱۰۰۰ کیلومتری خواهد بود. 

سوخو ۷۶ کوچک که قادر به حمل بارهای تا ۵۰ کیلوگرم در مسافت ۴۰۰ کیلومتر است.

پروژه S-76 در حال حاضر در مرحله آزمایش فناوری‌های کلیدی است و اولین مرحله پرواز آزمایشی را برای تمرین حالت‌های برخاست عمودی، شناور و فرود پشت سر گذاشته است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار