گوناگون

آشنایی با بهترین شهربازی های دبی

آشنایی با بهترین شهربازی های دبی

شهر دبی در امارات نه‌تنها به خاطر برج‌های خود، بلکه به دلیل امکانات تفریحی مانند شهربازی ها نیز مدرن‌ترین شهر جهان به شمار می‌رود. در این مطلب چند شهربازی دبی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه خوبی برای تفریحات تابستانی شما در امارات باشند. پس اگر قصد سفر به دبی را دارید، حتما لیست زیر را به همراه داشته باشید.

1.شهربازی دیزنی لند دبی

برای گردشگرانی که آرزو داشتند روزی تصاویر خیره‌کنندۀ قصرهای افسانه‌ای و رژه‌های خیره‌کننده دیزنی‌لند را در قلب خاورمیانه تماشا کنند، خبر خوبی داریم؛ دیزنی لند مجموعه‌ای تفریحی در قلب پارک اند ریزورت دبی است که به همۀ این انتظارها خاتمه می‌دهد.

گردشگران تور دبی که با شخصیت‌های کارتونی مانند میکی‌موس، سیندرلا یا دونالد داک خاطره دارند، در این شهربازی لحظاتی لذت‌بخش را تجربه خواهند کرد. دیزنی لند دبی برای هر سلیقه‌ای، فعالیت مفرح و سرگرم‌کننده‌ای دارد. شهر کوچک دیزنی‌ها، مناطق فانتزی، فضاهای تفریحی ویژه بزرگسالان و بخش مربوط به فیلم‌های دیزنی از جمله قسمت‌های مهم این مجموعه است.

دیزنی لند دبی مانند هم‌ردیف خود در پاریس و آمریکا، هتل‌هایی شاهانه و مجلل هم دارد که اقامت در آن‌ها شما را حسابی شیفتۀ دبی می‌کند. رستوران‌های متنوع و مراکز خرید رنگارنگ هم از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه هستند.

  • ساعت کاری: ساعت 6 تا 24
  • هزینه ورودی: درهم برای کودکان 3 تا 11 سال؛ 295 درهم برای بزرگسالان؛ 250
  • آدرس: دبی، خیابان القدرا، واحه سرگرمی دبی

2.آی ام جی ورلدز ادونچر

از گرمای سوزان کویر دبی باید به شهربازی IMG پناه برد. این مجموعه تفریحی، بهترین شهربازی سرپوشیده دبی است که مساحتی بالغ بر 140 هزار مترمربع دارد و می‌تواند روزانه میزبان 20 هزار ماجراجوی بزرگ و کوچک باشد.  

شهربازی آی ام جی در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و تاریخ افتتاح آن به سال 2016 میلادی برمی‌گردد. این مجموعه 4 سرزمین ماجراجویی دارد که با نام‌های دره گمشده، هتل تسخیرشده یا بلوار آی ام جی، کارتون نتورک و کارتون مارال شهرت دارند. علاوه بر این تفریحات هیجان‌انگیز، امکاناتی همچون رستوران، کافه، مراکز خرید، صندوق امانات، مرکز کمک‌های اولیه، پارکینگ رایگان و سینمایی بزرگ و چندبعدی هم در این شهربازی دیده می‌شود.

  • ساعت کاری: ساعت 10 تا 24
  • هزینه ورودی: 365 درهم
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید

2

3.شهربازی کیدزانیا دبی مال

شهربازی کیدزانیا دبی مال یکی دیگر از بهترین شهربازی های دبی است که احتمالا نسخه‌هایی از آن را در سایر کشورهای جهان دیده باشید. این مجموعه تفریحی را می‌توان از موفق‌ترین نمونه‌های این شهربازی در کل جهان دانست. کیدزانیا، که به تفریح و آموزش کودکان 2 تا 16 سال اختصاص دارد، در مرکز خرید دبی مال واقع شده است و بیش از 7 هزار مترمربع مساحت دارد.

شهربازی کیدزانیا یک شهر مینیاتوری وسیع و جذاب است که می‌خواهد کودکان را قدم‌به‌قدم با دنیای بزرگسالی آشنا کند. این شهربازی دارای چندین بخش متنوع آموزشی است که کودکان با حضور در هرکدام، اطلاعاتی ارزشمند از مشاغل مختلف دنیا را دریافت می‌کنند. در نهایت نیز بعد از کاوش‌کردن در قسمت‌های مختلف این مجموعه، قادر خواهند بود شغل رویایی خود را در این شهر بزرگ و پهناور پیدا کنند.

زیستن در شهر مینیاتوری کیدزانیا فقط جایی برای انتخاب شغل نیست. شهر بازی دبی مال با ایجاد تعاملات سازنده میان کودکان، آن‌ها را برای ساختن روابط اجتماعی موفق و سالم آماده می‌کند.

  • ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از 10 تا 23؛ جمعه و شنبه از 10 تا 24
  • هزینه ورودی: 110 درهم برای کودکان 2 تا 3 سال؛ 195 درهم برای کودکان 4 تا 16 سال؛ 80 درهم برای نوجوانان 16 سال به بالا
  • آدرس: دبی، امتداد جاده شیخ محمد بن زاید، مرکز خرید دبی مال، طبقه ۲

4.شهربازی شهر بچه ها دبی

شهر بچه ها نام دیگری از بهترین مراکز تفریحی امارات است که به تفریح و آموزش کودکان اختصاص دارد. در این مجموعه سالن‌هایی متفاوت وجود دارد که در هر بخش دنیایی شگفت‌انگیز از موضوعات علمی مختلف برای کودکان نمایش داده می‌شود. آشنایی با اجزای گوناگون بدن، زمین‌شناسی و جانورشناسی سرفصل‌های آموزشی این مجموعه است که در فضایی فوق‌العاده نشاط‌انگیز به کودکان آموزش داده می‌شود.

شهربازی دبی بچه‌ها علاوه بر خدمات آموزشی امکانات رفاهی متنوعی هم دارد که اسباب راحتی بیشتر بازدیدکنندگان را فراهم می‌کند. اتاق تعویض پوشک، خدمات ویژه معلولان، ایستگاه شارژ موبایل، زمین بازی ویژه کودکان زیر 6 سال و امکان برگزاری جشن تولد خدمات رفاهی این مجموعه را تشکیل می‌دهند. اگر قصد سفری اقتصادی‌تر را دارید، حتما قیمت بلیط هواپیما را در تریپ چک کرده و این شهربازی را برای تفریح انتخاب کنید؛ چراکه قیمت آن ارزان‌تر از تمام شهربازی‌های این شهر است.

  • ساعت کاری: ساعت 9 تا 20
  • هزینه ورودی: 10 درهم برای کودکان 2 تا 15 سال و 16 درهم برای کودکان 16 سال به بالا
  • آدرس: دبی، خیابان ام حریر2

5.مَتِل پلی

اگر در میان همسفران خود کودکی 2 تا 10 ساله دارید، برای رفتن به شهربازی متل‌پلی دبی حتما برنامه‌ریزی کنید. این شهربازی در خیابان الصفای دبی و در قلب مرکز خرید سیتی واک واقع شده است.

شهربازی متل پلی دبی 5 بخش جذاب و دوست‌داشتنی برای تفریح و سرگرمی کودکان دارد که در هر قسمت شخصیتی محبوب از دل کارتون‌ها بیرون می‌آید و به کودکان خوش‌آمد می‌گوید. آتش‌نشان سام، بارنی و دوستان، باب معمار، توماس و دوستان و آنجلینا بالرین از میزبانان اصلی شهربازی متل پلی دبی هستند.

کودکان در این شهربازی دبی فقط بازی نمی‌کنند؛ بلکه افسانه‌های کارتونی با برپاکردن بساط نمایش‌های خلاق و شاد، مهارت‌های کودکان را در عرصه‌های مختلف تقویت می‌کنند. مثلا، در بخش آتش‌نشانی، کودکان با نظارت آتش‌نشان سام جلیقه نجات به تن می‌کنند و به جنگ با موانع و چالش‌ها می‌روند.

  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا 19؛ پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا 20
  • هزینه ورودی: 110 درهم برای کودکان؛ 50 درهم برای بزرگسالان
  • آدرس: دبی، خیابان الصفا، مرکز خرید سیتی واک

6.موشن گیت

برای علاقه‌مندان به دنیای بازیگری و فیلم‌های هالیوودی هیچ گزینه‌ای بهتر از شهربازی موشن گیت دبی وجود ندارد. این شهربازی دبی که شباهت بسیار عجیبی به والت دیزنی دارد، بخشی جذاب در مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی است.

در شهربازی موشن گیت 3 استودیو معروف فیلم‌سازی لاینز گیت، دریم ورکس و کلمبیا پیکچرز حضور دارند که گردشگران را در خلق دنیایی واقعی در هالیوود همراهی می‌کنند. این مجموعه، یک سرسره آبی بزرگ و چند ترن هوایی آسمان‌خراش هم دارد که هیجان را چاشنی لحظات بازدیدکنندگان می‌کنند. رستوران، کافی‌شاپ و چندین فروشگاه خرید سوغاتی هم از دیگر امکانات رفاهی این شهربازی دبی هستند.

  • ساعت کاری: ساعت 11 تا 20
  • هزینه ورودی: 330 تا 495 درهم
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مجموعه پارک اند ریزورت دبی

7.شهربازی لگولند

در سفر به دبی فرزند دلبندتان را از دینای شیرین و دلچسب لگوها محروم نکنید. لگولند دبی بهترین شهربازی دبی است که در کل خاورمیانه رقیب ندارد. این مرکز تفریحی بخش دیگری از پارک معروف ریزورت دبی است که فعالیت رسمی خود را از سال 2016 میلادی آغاز کرد.

لگولند دبی مانند شهربازی دبی مال به تفریح و سرگرمی کودکان اختصاص دارد. در این مجموعه بیش از 50 میلیون قطعه لگو به چشم می‌خورد که در کنار هم، 15 هزار سازۀ مینیاتوری از جاذبه‌های مهم جهان را به تصویر می‌کشند. این شهربازی بخش‌های مفرح دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به رودخانه‌های خروشان، سرسره‌های مهیج، چرخ‌وفلک‌های غول‌آسا و استخر موج اشاره کرد که نه‌تنها برای کودکان، بلکه بزرگسالان را نیز با لذتی وصف‌نشدنی روبه‌رو می‌کند.

  • ساعت کاری: ساعت 10 تا 18
  • هزینه ورودی: 295 تا 395 درهم
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مجموعه پارک اند ریزورت دبی

3

8.شهربازی بالیوود پارک

دنیای بالیوود هم به اندازه هالیوود جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود اگر نظاره‌گر آن در یکی از شهربازی های معروف دبی باشیم! بالیوود پارک دبی نمونه موفق دیگری از بهترین شهربازی دبی است که شما را به دنیای شاد و رنگارنگ هند می‌برد. این مجموعه در سال 2016 میلادی افتتاح شد و لقب اولین شهربازی با تم بالیوود را در جهان از آن خود کرد.

در این مجموعه، ستارگان برجسته و مطرح دنیای بالیوود مانند جبارسینگ یا کریش حضور بسیار پررنگی دارند. این شخصیت‌های محبوب گاهی با رقص‌های خیره‌کننده و گاهی با فیلم‌های عاشقانۀ خود لحظات بسیار خاطره‌انگیز و شادی را برای گردشگران رقم می‌زنند. این مرکز تفریحی دارای 16 وسیله بازی و 5 رستوران هندی است که اسباب آشنایی بیشتر افراد با فرهنگ غنی هند را فراهم می‌کنند.

  • ساعت کاری: ساعت 11 تا 20
  • هزینه ورودی: 82 تا 493 درهم
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مجموعه پارک اند ریزورت دبی

9.سرزمین بازی و تفریح کودکان واو

معرفی دیگر ما از بهترین شهر بازی دبی سرزمین واو خواهد بود که توسط زنان متخصص در این شهر افتتاح شد. در این مجموعۀ تفریحی-آموزشی قرار است شما کودکان 2 تا 14 سال خود را به دست بانوان متخصص و کاربلد بسپارید و از آن‌ها فرزندانی دانشمند و توانا تحویل بگیرید.

هدف از راه‌اندازی سرزمین واو ارتقای توانمندی‌های کودکان در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی و فیزیکی است. در این مجموعه، کودکان ضمن تعامل با هم‌سن‌وسال‌های خود، کاوش‌هایی جانانه در محیط اطراف خواهند داشت.

  • ساعت کاری: ساعت 10 تا 22
  • هزینه ورودی: بستگی به فعالیت انتخابی هر کودک دارد.
  • آدرس: دبی، جاده جمیرا، ساحل جمیرا

10.شهربازی مجیک پلنت

آیا نام شهربازی سیاره جادویی تابه‌حال به گوشتان خورده است؟ این شهربازی در مرکز خرید امارات مال قرار دارد و هر نوع تفریحی که فکرش را بکنید، در آن دیده می‌شود؛ از بازی‌های اکشن و مهیج مانند جامپینگ و صخره‌نوردی گرفته تا فعالیت‌های کم‌تحرک نظیر بیلیارد و بولینگ! فقط کافی است سلیقه خود را بدانید تا یک روز کاملا شاد و مفرح را در این شهربازی پشت سر بگذارید. ناگفته نماند که برای غافلگیرکردن دوستان و عزیزان‌تان در روز تولدشان هم می‌توانید روی خدمات رفاهی این مجموعه حساب کنید.

  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از 10 تا 22؛ پنج‌شنبه و جمعه از 10 تا 2 بامداد
  • هزینه ورودی: 45 تا 80 درهم
  • آدرس: دبی، جاده شیخ زاید، مرکز خرید امارات مال، طبقه دوم

11.فانتزی کینگدام

آخرین معرفی از شهر بازی دبی، سرزمین فانتزی است که مجموعه‌ای جذاب از بازی‌های مدرن و سنتی را کنار هم دارد. این شهربازی در طبقه همکف هتل البستان دبی واقع شده است.

بشقاب‌پرنده‌های کوچک و بزرگ، بازی‌های جذاب ویدئویی و چرخ‌وفلک غول‌پیکر از تفریحاتی هستند که به لحظات ساکنان هتل البستان هیجان می‌بخشد. ورودی شهربازی دبی فانتزی کینگدام برای ساکنان هتل رایگان است؛ اما سایر افراد برای حضور در این مجموعه ملزم به پرداخت ورودی هستند.

  • ساعت کاری: ساعت 10 تا 22
  • هزینه ورودی: برای ساکنان هتل رایگان؛ برای سایر افراد 380 درهم
  • آدرس: دبی، خیابان النهضه، جنب ایستگاه مترو النهضه، هتل البستان

12.شهربازی مادهش ورلد

مرکز خرید تجارت جهانی دبی یک مجتمع فرهنگی-تجاری چندمنظوره با غرفه‌‌ها و سالن‌های متنوع است که هر سال، افتخار میزبانی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی را دارد. آنچه آوازه و شهرت این مجموعه را بر سر زبان‌ها انداخته، شهربازی مادهش وردلد است که گوشه‌ای از این مجتمع فرهنگی را به خود اختصاص می‌دهد.

در شهربازی شگفت‌انگیز مادهش همه گروه‌های سنی به‌خصوص کودکان و نوجوانان اوقات بسیار مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را تجربه می‌کنند. این مجموعه تفریحی ضمن داشتن ماشین‌های بادی و چرخ‌وفلک، بخشی با عنوان بازی‌های کامپیوتری هم دارد که بهشت گیمرهای حرفه‌ای است. خوب است بدانید که قیمت شهربازی دبی مادهش هم مانند شهر بچه‌ها کاملا اقتصادی و به‌صرفه است.

  • ساعت کاری: ساعت 10 تا 24
  • هزینه ورودی: 5 تا 10 درهم
  • آدرس: دبی، جاده شیخ زاید، مرکز تجارت جهانی

هیجان در شهربازی‌های سرپوشیده دبی با تور دبی تابستان

اگرچه بهترین زمان سفر به  دبی فصل زمستان است، اما تور دبی تابستان نیز می‌تواند هیجان‌انگیز باشد اگر بدانید چه برنامه‌ای بچینید و از چه جاذبه‌هایی دیدن کنید. شهربازی‌ها، مراکز خرید، استخرهای سرپوشیده و تفریحات داخل هتل‌ها، بهترین مکان برای تفریح توریست‌های تابستانی امارات است؛ ضمن اینکه قیمت بلیط دبی در این فصل کاهش یافته و می‌تواند سفری اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

آژانس گردشگری تریپ با 18 سال تجربه در حوزه گردشگری درون و برون‌مرزی، بهترین هتل‌ها، ارزانترین بلیط هواپیما و باکیفیت‌ترین تورهای گردشگری را برایتان در نظر دارد. تنها کافی‌‌ست به سایت www.trip.ir سر بزنید و از پکیج‌های هر تور دیدن کنید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار