گوناگون

آماده باش و هراس اسرائیل از انتقام ایران

 آماده باش و هراس اسرائیل از انتقام ایران

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل با بیان اینکه تل آویو به دقت وضعیت ایران را زیر نظر دارد، افزود: اسرائیل این کار را به تنهایی انجام نمی دهد بلکه با آمریکا و دیگر شرکای خود نیز وضعیت ایران را پیگیری می کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نگران و هراسان از انتقام ایران و گروه مقاومت گفت که اسرائیل همراه با شرکای خود، تحولات مربوط به تهدیدات ایران برای حمله علیه تل آویو را زیر نظر دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل دستورالعمل های احتیاطی خود را برای شهروندان تغییر نداده است، افزود: ارتش اسرائیل در مورد ایمنی و امنیت صهیونیست ها هیچ دستورالعمل جدیدی را برای عموم صادر نکرده است اما در صورت لزوم، در اسرع وقت تغییرات لازم را به جبهه داخلی اعلام خواهد کرد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن برای حملات گسترده ایران و گروه‌های مقاومت در خاورمیانه به اسرائیل در هفته جاری آماده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین افزود: به طور جدی به اظهارات و نظراتی که دشمنان ما بیان می کنند، توجه داریم و به همین دلیل، برای حمله و دفاع در حالت آماده باش قرار داریم.

در این پیوند، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروی هوایی و اطلاعات نظامی این رژیم از ترس حمله ایران در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • ایرانی

    آقای بایدن و آقای نتانیاهو
    جمهوری اسلامی مراسم «اربعین» براش خیلی خیلی حیاتیه و مهم

    به همین منظور تا حداقل 7 شهریور کاری انجام نمیده.

    • محمد مهدی اسلامی

      __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی ، جناب ایرانی عزیز ، میدانید که در اسلام ، مسلمان دائماََ در حال جهاد است ، جهاد اکبر برای خود سازی ، مبارزه با نفس سرکش بنام جهاد اکبر و جهاد اصغر هم که رویائی با دشمنان متجاوز است . اما البته جهاد اکبر اهمیتش بسیار زیادتر است . اما دشمنان اسلام نیز میدانند که همه ی این مراسم گرفتن های آئینی مانند گرامیداشت اربعین حسینی (ع) نیز برای زنده نگداشتن راه او علیه السّلام است ، لذا این امور نه تنها مانع از اقدام به انتقام گرفتن از دشمن نمی شود بلکه در جای خود چنانچه موقعیت سنجیده باشد خیلی هم بهتر بوده و بعنوان یکی از افتخارات تلقی می شود . پس این اسرائیل سخت نگران است و در دلهره بسر می برد ، بی حساب نیست . عزیزی در جائی نوشته بود« وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» ، بنده ی حقیر نوشتم ما ضمن قدر دانی از این عزیزان باید متذکر شویم که رهبر معظم انقلاب دامت برکاته ،خیلی وقت است که حکم جهاد ( جهاد اکبر ) را داده است پس بکوشیم بدان عمل کنیم . کنم : خامنه ای حکم جهاد داده است __ بر ما ولی فکر نکنیم ساده است __ حکم جهاد داده که آدم شویم __ در جهت تربیت خود رویم __ عاقل و با فهم و ادب خویش را __ ساخته و هرگز نزنیم نیش را __ موقع گفتار و عمل خلق را __ خوب بگیریم در اختیار حلق را __ مایه ی ِ عزّت بشویم بهر دین __ نه آن که افزون بکنیم اهل کین __ دین ما دین ادب است و کمال __ خواسته شویم جملگی صاحب جمال __ با عرض پوزش و ادب و ارادت ، خدمتگزار کوچکتان ، محمد مهدی اسلامی

      • غیرت ملی

        درود بر آقای اسلامی
        دوست عزیز ضمن احترام به شما به هیچ عنوان با دخالت دین در سیاست موافق نیستم.

        مراسم دینی جای خود (من خودم با هزینه خودم به کربلا رفتم)
        ---------------------------------------------------
        نمیتوانید با پول مردم هزینه های میلیاردی کرده و به عراق بفرستید
        هیچ کدام از این اعمال دولت ایران جایز نیست
        فقط چون در حال حاضر قدرت در دست دین است همه قوانین دین مثل غصب - ربا - اختلاس عادی شده
        دولت حق ندارد از بودجه مردم برداشته خرج اربعین کند
        مثلا 6 میلیون آب معدنی و 2 میلیون پرس غذا از بیت المال ایران برای عراق فرستادن اند حرام است

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی ، جناب غیرت ملی ، خدای تعالی حفظتان کند ، از محضر مبارکتان اجازه می خواهم بخدمت با سعادتتان عرض کنم که ما مخیریم که دین را بپذیریم یا نپذیریم که لا اکراه في الدین ، اما وقتی پذیرفتیم دیگر باید تابع اوامر و نواهی خدای تعالی باشیم ، لذا باید از پیامبر خدا و اولی الامر اطاعت کنیم . کدامیک از آن بزرگواران یا علماء دین شناس از این امر تخطی کرده و گفته اند که دین با سیاست کاری ندارد؟ جنابعالی که بحمدالله اهل زیارت هستید پس به اوامر امامان علیهم السّلام نیز مقید هستید مگر معصوم علیه السلام نمی فرماید « انهم ساسة العباد و ارکان البلاد ؟ پس جنابعالی با تکیه بر کدام سند وبا چه برهانی می فرمائید که دین از سیاست جداست ؟ مگر قر آن کریم نمی فرماید که قل هاتوا بر هانکم ان کنتم صادقین = ای پیامبر به اینان بگو اگر راست می گوئید برهانتان را بیاورید ؟ عنایت بفرمائید که می فرمائید برهان بیاورید ، نمی فرماید دلیل بیاورید ، چون برهان یعنی دلیل روشن که هیچ عاقلی نمی تواند منکر آن بشود ، ولی دلیل ممکن است نا درست باشد و بتوان آن را رد کرد . اگر فرمایش داشته باشید در خدمتتان هستم .با عرض پوزش و ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار