گوناگون

شرط فرجی‌دانا برای تجدیدنظر در انتصاباتش

معاون پارلمانی وزارت علوم، گفت: فرجی دانا تأکید کرده که در صورتی که وزارت اطلاعات ارتباط داشتن با فتنه را اثبات کند در انتصابات تجدید نظر می کند.

سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با مهر، درباره احتمال استیضاح فرجی دانا به علت انتصابات اخیری که در وزارت علوم انجام داده است، گفت: استیضاح هر وزیری طبق قانون حق نمایندگان مجلس است و می توانند این کار را انجام دهند.

وی در این باره که فرجی دانا به نمایندگان قول داده بود افرادی را که با خرداد 88 در ارتباط هستند در وزارت علوم منصوب نکند، تاکید کرد: افرادی که در وزارت علوم منصوب شدند بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و پس از آنکه بحث فتنه پیش آمد، هیچ موقع عکس العملی نداشتند و فرمایشات رهبری را به عنوان فصل الخطاب پذیرفتند.

معاون پارلمانی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: فرجی دانا هم تاکید کرده که اگر وزارت اطلاعات اثبات و اعلام کند این افراد با فتنه ارتباطی دارند، در این انتصابات تجدید نظر خواهد کرد.

نصیری قیداری خاطرنشان کرد: وزیر اختیار قانونی دارد برای خود معاون تعیین کند و باید نسبت به برنامه هایی که ارائه کرده پاسخگو هم باشد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    احسنت! خوشمان آمد. ساختار وزارت علوم و به ویژه نحوه جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها نیاز به بازنگری اساسی داره. نهادهایی که امروز نام دانشگاه رو یدک می کشن در واقع به محلی برای جولان تنگ نظران تبدیل شدن. با این روند تا چند سال دیگه باید فاتحه دانش و اندیشه رو توی این مملکت خوند!

  • حسن جباری

    من همین الان یک پیش بینی ساده درباره وزارت علوم خدمت شما عزیزان میدهم
    این هوشیاری دکتر عزیز و خوشگلم روحانی رو میرسونه
    آقای توفیقی رو معرفی نکردند
    و بعنوان ایشان آقای فرجی دانا رو معرفی کردند .یکسری افراد مجلس هم قصد استیضاح ایشان را دارند اگر ایشان دوباره از این منصب کنار گداشته شود دکتر روحانی باز و در وحله آخر دکتر سید جعفر توفیقی را معرفی خواهند کرد.
    حالا هر کی موافق لایک کنه .....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد