گوناگون

تا آمریکا آدم شود مبارزه ادامه دارد

تا آمریکا آدم شود مبارزه ادامه دارد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که شهیدان بهترین الگوها برای ورزشکاران محسوب می‌شوند گفت: قصد دارم کتاب زندگی نامه شهید غازی را به تمامی فوتبالیست‌های کشور اهدا کنم.

سردار محمدرضا نقدی در کنگره‌ی ملی شهید حسن غازی و 1086 شهید ورزشکار استان اصفهان با بیان اینکه از فوتبالیست ها می‌خواهم این کتاب را بخوانند و به ارزشهای والا دست پیدا کنند ادامه داد: ما نباید فریفته غرب شویم. رسانه‌هایی که فقط برای پول درآوردن اصالت ورزش را زیر پا می‌گذارند یک مشکل و معضل محسوب می‌شوند.

نقدی با اشاره به راه اندازی باشگاه تیراندازی بسیج گفت: در تیراندازی شرط بندی مجاز و حلال است امیدواریم ورزشکاران در این رشته ورزشی که با نشاط و لذت آور است شرکت کنند و مسیر تعالی را طی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که شهید غازی با وجود این که در ورزش و در رشته‌ فوتبال تا سطح بالایی پیش رفته بود اما در هیچ زمانی تحت تاثیر فرهنگ وارداتی قرار نگرفت.

وی با اشاره به صحبت‌های جان کری اظهار کرد: آمریکایی‌ها همیشه دروغ‌گو هستند و خودخواهی و تکبر همیشه در آنها وجود داشته است ما آنها را قبول نکردیم و زیر بار زورگویی های آنها نمی‌رویم. حقوق اصلی ما باید لحاظ شود و با کارشکنی‌های خود چهره‌ی واقعی خود را نمایان می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: برنامه‌ی ما با آمریکا مبارزه است تا وقتی که آدم شوند و در این راستا معتقدیم برگزاری مسابقات ورزشی با این کشور هیچ‌گونه وجهه‌ سیاسی ندارد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • استوکولو

    خوب ادامه بده

  • ناشناس

    امریکا امریکا مرگ به نیرنگ تو
    خون جوانان ما میچکد از چنگ تو

  • ناشناس

    خیلی ها آدم نمیشوند !!

  • مهدي

    چه سرسخت و بي باك!!!!!!!!!!!!!

  • hadi

    حالا چجوری امریکا رو از کشور به ادم تبدیل کنیم؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد