گوناگون

مطهری را در فهرست جایزه صلح نوبل قرار دهید

پارسینه: این استاد دانشگاه، مواضع و تلاش‌های علی مطهری در پنج سال اخیر را دلیل مطرح کردن درخواستش از سفیر سوئد عنوان کرده است.

به گزارش پارسینه، پس از نطق اخیر علی مطهری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و حواشی ایجاد شده در پی آن، صادق زیباکلام به شکلی متفاوت از مطهری حمایت کرده است.

زیباکلام در این نامه که متن کامل آن در اختیار بهارنیوز قرار داده، از «پیتر تجلر»، سفیر سوئد درخواست کرده است تا علی مطهری - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی - را به عنوان یکی از مدافعان حقوق بشر در فهرست جایزه صلح نوبل در سال جاری میلادی قرار دهد.

این استاد دانشگاه، مواضع و تلاش‌های علی مطهری در پنج سال اخیر را دلیل مطرح کردن درخواستش از سفیر سوئد عنوان کرده است.

آکادمی سوئد (با نام کامل آکادمی سلطنتی علوم سوئد) مؤسسه‌ای علمی و غیردولتی در کشور سوئد است که وظیفه انتخاب برندگان جایزه نوبل را طی سازوکاری مشورتی بر عهده دارد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    از روباه پرسیدن شاهدت کیه؟ گفت: دمم.

    ماهیت جایزه نوبل که مشخصه چیه. وقتی اوباما جایزه صلح نوبل بگیره خب معلومه علی مطهری هم می تونه بگیره!

    مثل نشان شوالیه که برخی خوانندگان وطن فروش گرفتن.

  • ناشناس

    مطهری همراه موسوی و کروبی اعدام بشود بهتر است

  • حسام

    با سلام
    آقای محترم شما که وضعیتتان معلوم است آیا این سخن است که می گویی بهتر نیست که برای این آقا آرزوی هدایت به مسیر مستقیم را می کردید نه اون جایزه را آیا محضر خداوند بهترین جایگاه نیست خیلی جالب اگر شهید مطهری زنده بودن برای ایشان هم جایزه نوبل را درخواست می کردید؟... اللهم عجل لولیک الفرج

  • مجيد

    درود بر مطهری حق طلب

  • حامد

    آقای زیبا کلام احساساتی نشو لطفا !!!! از آب گل آلود لطفا ماهی نگیر چون چیزی گیرت نمیاد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد