گوناگون

اجماع اصولگرایان بر احمدی نژاد شکل گرفته است/فاصله احمدی نژاد و خاتمی در نظرسنجی ها خیلی کم است

یک فعال اصولگر معتقد است اجماع اصولگرایان بر احمدی نژاد شکل گرفته است و رئیس دولت نهم از بیشترین حمایت و موافقت در بین اصولگرایان برخوردار است.

مریم بهروزی، دبیرکل جامعه زینب(س) با اشاره به اعلام رسمی نامزدی سید محمد خاتمی در مورد تاثیر این رویداد بر جریان اصولگرا اظهار داشت: واقعیت این است که احمدی نژاد در شرایط کنونی بالاترین حمایت و موافقت را در بین اصولگرایان دارد و اکثریت تشکل ها و احزاب اصولگرا روی ایشان نظر مثبت دارند.

این فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: البته اعلام احمدی نژاد به عنوان نامزد رسمی اصولگرایان، هنوز نهایی نشده است، اما پیش بینی می شود این اتفاق به زودی محقق شود.

بهروزی اظهار داشت:اجماع اصولگرایان بر احمدی نژاد ربطی به آمدن و نیامدن خاتمی ندارد، البته تا یکی دو ماه قبل چنین بود که اگر خاتمی می آمد،اصولگرایان سریعا بر احمدی نژاد اجماع می کردند، اما اکنون چه خاتمی بیاید و چه نیاید، بر احمدی نژاد اجماع شده است.

دبیرکل جامعه زینب(س) با اشاره به پیچیدگی انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت:بر اساس نظرسنجی های مداوم در جامعه، خاتمی و احمدی نژاد بسیار به هم نزدیک هستند و رقابت شدیدی بین آنها وجود دارد، بقیه نامزدها در حاشیه هستند.

بهروزی در پایان گفت: آرایش اصولگرایان به صورتی شکل گرفته است که دیگر آمدن یا نیامدن خاتمی و هر کاندیدای دیگری از جریان اصلاحات، در آن تغییری ایجاد نمی کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد