گوناگون

میرحسین و احمدی نژاد، رقیب یا حریف؟!

آینده از آن تکنوکراتهاست ؟!

اقلیت و راست مسلکان به تفاهم می رسند تا بودجه سال آینده را به هم بریزند. در سال انتخابات بودجه مجمع تشخیص هفت برابر و مجلس چهار برابر می شود و حقوق ملت حذف می شود. برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی بودجه ای با بیست هزار میلیارد تومان کسری تصویب شود.

همه اینها برنامه است تا احمدی نژاد در بازی باخت ـ باخت وارد شود. اگر آرام بگیرد و بودجه را اجرا کند، سقوطش حتمی است. اگر اخطار قانون اساسی بدهد و زیر بار نرود بر عبث می پاید.

پس احمدی نژاد بازنده بازی است. بازی مبتذلی که هزینه اش را ملتی خواهند پرداخت که درآمدهایشان برخلاف مجمع تشخیص و مجلس کاهش می یابد و هزینه هایشان افزایش.

میرحسین بازی را به هم می زند

شاید ورود میرحسین بیش از همه، حجت الاسلام خاتمی را آزرده باشد. اما خاتمی و یارانش این بار تنها نیستند. همه تکنوکراتها عصبی شده اند.

«میرحسین و احمدی نژاد، دو روی یک سکه»، تیتری است که روزنامه قالیباف انتخاب کرده است. "تهران امروز" در گزارشی بی سر و ته، به میرحسین حمله می کند.

دلیل هراس تکنوکراتهای دو جناح از ورود میرحسین را باید در غیرقابل پیشبینی بودن حضور وی دانست. همگان فکر می کردند بحث دعوت از میرحسین، همچون سابق یک ترفند انتخاباتی توسط خاتمی است. اما این بار میرحسین آمد تا مشخص شود بازی «یا ما یا میرحسین» یک دروغ ۱۲ ساله است.

مهم نیست که چرا بعد از بیست سال خانه نشینی به میدان آمده است. مهم این است که فردی با ادبیات امام و انقلاب، بدون اطلاع قبلی آمده است. میرحسین آمده است و از نازی آباد تهران دم از «اسلام ناب» در مقابل «اسلام سرمایه داران و مرفهین بی درد» می کند.

هرچند اصلاح طلب است و منتقد احمدی نژاد اما گفتمانش از جنس ادبیات انقلاب اسلامی است. همان گفتمانی که لیبرال مسلکها آرزو دارند در صحیفه خاک بخورد.

جنگجویان قدرت برای از میدان به در کردن او برنامه ای نریخته اند پس حق دارند از روی "دوم سکه" بترسند.

میرحسین خوش آمدی!

اگر بازی مبتذل مخالفان احمدی نژاد منجر به پیروزی حتمیشان می شد حالا انتخاب میرحسین یا احمدی نژاد، چیزی جز شکست عایدشان نمی کند.

آمدن میرخانه نشین به میدان را باید مغتنم دانست.

آمدن میرحسین (که امیدوارم در مقابل فشار لیبرالها تسلیم نشود و تا انتها بماند) تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است. همان چیزی که برخی از آن هراس دارند.

تازمانیکه میرحسین حامی گفتمان امام و انقلاب است همه باید از میرحسین دفاع کنند حتی اگر رای کسی احمدی نژاد است. همه دوست داران انقلاب، باید در مقابل موج تخریب میرحسین که به زودی راه خواهد افتاد بایستند حتی اگر میرحسین هم به اشتباه در بازی تخریب احمدی نژاد نقش ایفا کند.

نه احتیاجی به سکوت است نه همچون دیگران ائتلاف برای رفع عطش قدرت! میرحسین و یارانش می توانند احمدی نژاد را نقد کند همانگونه احمدی نژاد و یارانش این حق را دارند. اما باید بدانند که میرحسین و احمدی نژاد دو رقیبند که حریفی قدرتمند و سیاست باز در مقابل دارند. حریفی که ممکن است رقبا را به جان هم بیاندازد و آش قدرت را با جایش ببرد! حریفی که می خواهد هر دو را خانه نشین کند. حریفی که می خواهد گفتمان انقلاب را خانه نشین کند. حریفی که اگر دوست داران انقلاب اسلامی کمی دقت به خرج دهند، به فضل خدا شکستش حتمی است.

منبع: وبلاگ بحر(هادی سلیمانی)

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد