گوناگون

"نهادهای نظارتی دوشغله بودن کارمندان و مدیران دولتی را به مقام قضایی گزارش می‌دهند"

پارسینه: نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ازعضویت در هیات مدیره و مدیریت عامل، ماده 7 این طرح را با 181 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس نهادهای نظارتی مانند دیوان محاسبات را مکلف کردند که عضویت غیرقانونی کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هیات مدیره‌ها را به مراجع قضایی اطلاع دهند.

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ازعضویت در هیات مدیره و مدیریت عامل، ماده 7 این طرح را با 181 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

براساس این ماده مقامات اداری مربوطه و نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و سازمان حسابرسی و نهادهای حراستی و امنیتی مکلفند بلافاصله پس از اطلاع از وقوع تخلف موضوع این قانون، مورد را به مراجع قضائی صالح اطلاع دهند و مرجع قضائی مربوطه نیز مکلف است خارج از نوبت به موضوع رسیدگی و حکم مقتضی را صادر کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد