گوناگون

وزیر پیشنهادی اطلاعات:

سرویس‌های اطلاعاتی۵۳ کشور، میز ایران دارند؛ شکست غالب برنامه‌های دشمنان در دوره اخیر

سرویس‌های اطلاعاتی۵۳ کشور، میز ایران دارند؛ شکست غالب برنامه‌های دشمنان در دوره اخیر

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در دوره اخیر با مجموعه‌ای از عملیات ضد تروریستی و ضد اطلاعاتی غالب برنامه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

به گزارش پارسنه به نقل از ایرنا، وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در دوره اخیر با مجموعه‌ای از عملیات ضد تروریستی و ضد اطلاعاتی غالب برنامه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در دفاع از برنامه های خود گفت: امید است نمایندگان محترم بر اساس وظیفه قانونی خود حمایت همه جانبه را از دولت داشته باشند، در مسیر خط پر افتخار علوی و ولایی امروز در نقطه ای ایستاده ایم که امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است.

وی ادامه داد: از یک سو در منطقه ای قرار داریم که با جنگ ها و تنش های متعدد مواجهیم از جمله خلق درنده ترین مصداق تروریسم تکفیری تحت عنوان داعش و از سوی دیگر رونمایی از تروریسم دولتی با گسیختن افسار وحشی ترین باند نژادپرست صهیونیست و تولید بی سابقه ترین قتلگاه زنان و کودکان و سالخوردگان در منظر و مرآی جهانیان مواجه است.

خطیب خاطر نشان کرد: رویارویی دشمن با نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز همواره وجود داشته و امروز دشمن جنگ ترکیبی را با ابزار جنگ شناختی در دستور کار خود قرار داده است، دشمن با طراحی اقدامات، تضعیف ساخت درونی را هدف گرفته است.

وی افزود: امروز سرویس های اطلاعاتی ۵۳ کشور، میز ایران دارند و بسیاری از پروژه های ضد امنیتی با مشارکت بازیگران مختلف و تقسیم کار صورت می پذیرد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات ادامه داد: با این همه، جمهوری اسلامی ایران با لطف خدا و تدابیر رهبر انقلاب و حضور مردم و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسیر پیشرفت برای امنیت در حرکت است، دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح کشور توانسته اند قدرتمندانه بر توطئه ها قائق آیند و امنیت و یکپاچگی را تأمین کنند.

اولویت اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه به جای اقدامات تدافعی است 

وزیر پیشنهادی اطلاعات ادامه داد: محیط امنیت ملی اکنون دستخوش تغییرات شگرفی شده که مواجهه با آن مستلزم نگاه و اتخاذ رویکردی تحولی عالمه و تخصصی است که وزارت اطلاعات عملا این بازخوانی را پیشه کرده است و ره‌یافت‌های جدیدی را اجرا کرده است.

وی افزود: اولویت اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه به جای اقدامات تدافعی و پسینی تثبیت و تقویت موازین دینی، قانونی و اخلاقی در تعیین صلاحیت ها و همه فعالیت‌های اطلاعاتی تقدم رویکرد صیانتی نسبت به همه آحاد جامعه بر رویکرد برخوردهای امنیتی، توسعه اطلاعات مردمی و مردم‌پایه کردن اطلاعات ، بهره‌برداری حداکثری از فناوری‌های نوین ، تمرکز ویژه بر جنگ شناختی و نبرد روایت‌ها، مبارزه با کنشگران و کنش‌های ضدامنیتی، تقویت جریان مقاومت و سرویس‌های اطلاعاتی همسو از جمله این ره‌یافت‌ها به شمار می‌رود.

وزیر پیشنهادی اطلاعات ادامه داد: وزارت اطلاعات به عنوان دستگاه مادراطلاعاتی کشور در برابر صف آرایی همه جانبه دشمن در قالب یک قرارگاه اطلاعاتی توانسته با هم‌افزایی با جامعه اطلاعاتی و امنیتی گام‌های بلندی در جهت خنثی‌سازی اقدامات دشمنان بردارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار