گوناگون

تسلیت رئیس جمهور به بازمانده‌های کارگران معدن طبس

تسلیت رئیس جمهور به بازمانده‌های کارگران معدن طبس

پزشکیان در سخنرانی خود در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد، پس از سفر به نیویورک، گفت: به خانواده‌های داغدار فاجعه دردناک معدن طبس تسلیت می‌گویم؛ تعدادی از وزرا و مسئولان وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و استاندار خراسان جنوبی پیگیر بودند در دولت هم محمدرضا عارف مسأله را پیگیری می‌کند.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، رئیس‌جمهور گفت: به ذهن انسان هم نمی‌رسید در دنیا افرادی وجود داشته باشد که بر سر انسان‌ها بمب بریزند و آمریکا و مدعیان حقوق بشر از آن‌ها حمایت کنند.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد، پس از سفر به نیویورک، گفت: به خانواده های داغدار فاجعه دردناک معدن طبس تسلیت می گویم؛ تعدادی از وزرا و مسئولان وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و استاندار خراسان جنوبی پیگیر بودند در دولت هم محمدرضا عارف مسأله را پیگیری می کند.

رئیس جمهور گفت: تلاش می کنیم از این به بعد دیگر چنین اتفاقاتی تا جایی که امکان پذیر باشد رخ ندهد ضمن اینکه خانواده های داغدار را تلاش می کنیم غم دیگری به خاطر دوری از عزیزانشان نداشته باشند.

پزشکیان درباره سفر به نیویورک، اظهار کرد: اروپاییان بیشتر می‌گفتند ما محکوم کردیم، اما آمریکا باید به وظایف خودش عمل کند. فقط با همدردی مشکل فلسطین حل نمی‌شود.

 

وی بیان کرد: به ذهن انسان هم نمی‌رسید در دنیا افرادی وجود داشته باشد که بر سر انسان ها بمب بریزند و آمریکا و مدعیان حقوق بشر از آنها حمایت کنند. هزاران انسان دارند قلع و قم می‌شوند، اما توجیه می‌کنند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد