گوناگون

Microsoft .NET Framework ۳.۵ Offline Installer ۱.۰ - نصب آفلاین دات نت در ویندوز ۸

پارسینه: Microsoft .NET Framework 3.5 Offline Installer 1.0 همانطور که میدانید بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند...

Microsoft .NET Framework 3.5 Offline Installer 1.0 همانطور که میدانید بسیاری از نرم افزارهایی که تا قبل از ارائه ویندوز 8 تولید شده بودند برای اجرای صحیح نیاز به Microsoft .NET Framework 3.5 دارند و یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب ویندوز 8 با آن مواجه میشوند، نصب نبودن Microsoft .NET Framework 3.5 است، در این مطلب ابزاری کم حجم و رایگان برای نصب آفلاین Microsoft .NET Framework 3.5 مخصوص ویندوز 8 قرار میدهم که کاربران با استفاده از آن میتوانند به راحتی دات نت را به وسیله ی DVD نصب ویندوز 8 به صورت آفلاین نصب و فعال کنند .

توضیحات :

برنامه را بصورت Run as Administrator اجرا کنید .
حال می توانید از از یکی از دو روش زیر استفاده کنید :

1 - اگر دی وی دی ویندوز 8 را دارید آن را در دی وی دی رایتر خود گذاشته و تنها نام درایو دی وی دی رایتر خود را در برنامه انتخاب کنید .
2 - اگر فایل های ویندوز 8 را در هارد یا فلش کپی کرده اید می توانید با انتخاب گزینه " Browse " مسیر پوشه " sxs "موجود در پوشه " sources " را به برنامه بدید.

و در نهایت گزینه Install را انتخاب کنید .


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

منبع:سافت98

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد