گوناگون

نکونام و رحمتي حرفه‌اي هستند و شرط نمي‌گذارند

پارسینه: سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: سرپرست تيم بوريرام تايلند به من اس‌ام‌اس داد و گفت اگر در تهران با استقلال مساوي کنيم شما را حذف خواهيم کرد.

ميرشاد ماجدي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قصد داريم اردويي در خارج از تهران يا خارج از کشور برگزار کنيم. قطعيت برگزاري اردو در اوکراين پس از جلسه‌اي که امشب برگزار مي‌شود مشخص خواهد شد. امروز هم با فتح‌الله‌زاده جلسه داشتم و مسير رفت و برگشت به تايلند را براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا بررسي کرديم. اينکه از چه مسيري برويم.

وي ادامه داد: در همان زمان که با تيم تايلندي بازي داريم حريف بعدي ما مشخص خواهد شد اينکه با تيم کره‌اي بازي خواهيم کرد يا عربستاني. به همين خاطر مي‌خواستيم نقشه راهي داشته باشيم.

ماجدي در مورد اينکه رحمتي و نکونام گفته‌اند اگر يکي باشد ديگري در استقلال نمي‌ماند، گفت: اين مسائل جز حاشيه چيز ديگري نيست. همه بازيکنان با هم هستند و در قهرماني اين تيم شريک هستند مهدي وجواد آنقدر حرفه‌اي هستند که نخواهند چنين شروطي بگذارند.

وي در مورد جذب بازيکنان جديد گفت: ما همين که بتوانيم بازيکنان قديمي را حفظ کنيم و قراردادشان تمديد شود کار بزرگي انجام داده‌ايم. يکي دو بازيکن خارجي هم فردا و پس فردا مي‌آيند يک خارجي هم ديروز آمد ما قطعا تا روز پنج‌شنبه تمرين خواهيم داشت.

ماجدي در پايان با اشاره به روابط دوستانه‌اش با سرپرست تيم بوريرام تايلند گفت:‌ او به من اس‌ام‌اس داده که اگر در تهران يک مساوي بگيريم در بازي برگشت استقلال را حذف مي‌کنيم.



منبع:سایت 90

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد