گوناگون

ویدئو تبلیغاتی ترک‌ها از جنگنده کان+فیلم

 ویدئو تبلیغاتی ترک‌ها از جنگنده کان+فیلم

دیگر باید ترک ها را جزو کشورهای پیشرفته در صنعت هوانوردی بنامیم آنها با رونمایی از جنگنده مخوف خود پیام مهمی برای جهان دارند.

به گزارش پارسینه به نقل از اقتصاد ایران، مهمت دمیروغلو، مدیرعامل شرکت هوافضای ترکیه، دیروز اعلام کرد که برآورد کشور ترکیه برای دریافت حدود ۳۰۰فروند سفارش جت جنگنده کان(به انگلیسی KAAN) هستش و در ادامه هم ذکر کرده که ما در حال برنامه‌ریزی برای ارائه بیش از ۱۰۰فروند جت جنگنده کان به نیروی هوایی ارتش ترکیه بر اساس مطالعات اولیه خود هستیم و حداقل به همان تعداد، اگر نه بیشتر، برای کشورهای دوست و متحد خود، با برآورد حدود ۱۵۰ واحد، عرضه کنیم اما به طور کلی ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰فروند سفارش دریافت کنیم.

به تازگی پاکستان به ورود به پروژه این جنگنده ابراز تمایل کرده و وزیر دفاع عربستان هم به تازگی از اون دیدن کرده و این احتمال وجود داره این ۲کشور در کنار ترکیه از خریداران و به‌کار‌گیرندگان این جنگنده مجتمع‌المونتاژی باشند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد