گوناگون

قهرمانی جام حذفی را به سپاهان نمی‌دهیم

پارسینه: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با عصر ایران تیمش را قهرمان قطعی جام حذفی می‌داند و بر این باور است که توان شکست دادن سپاهان را دارند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با عصر ایران تیمش را قهرمان قطعی جام حذفی می‌داند و بر این باور است که توان شکست دادن سپاهان را دارند.

کریم انصاری فرد درباره دیدار جام حذفی تیمش گفت: پرسپولبس در لیگ بر‌تر نتوانست آنطور که باید توقعات را برآورده کند، دقیقا به همین دلیل است که محکوم به قهرمان شدن در جام حذفی هستیم و قهرمانی جام حذفی را به سپاهان نمی‌دهیم.

این بازیکن همچنین ادامه داد: سپاهان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا این روز‌ها خسته است و به طور کاملا طبیعی انرژیشان تحلیه شده است. پس ما اگر بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم، با توجه به پتانسیلی که داریم، به عنوان برنده تیم فینال جام حذفی را بالای سر ببریم

انصاری فرد در پایان سخنانش گفت که از آمادگی بالایی برخوردار است و با هدف گل در فینال به میدان خواهد رفت تا سال نه چندان خوبش پایانی خوش داشته باشد.

دیدار فینال جام حذفی روز یکشنبه هفته آینده بین ساعت ۱۷: ۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد