گوناگون

تحلیل روز | فرهنگ نوینی که تماشاگران پرسپولیس نشان دادند

تحلیل روز | فرهنگ نوینی که تماشاگران پرسپولیس نشان دادند

پارسینه: پرسپولیس تهران عصر جمعه تلخ‌ترین پیروزی ناریخ باشگاهش را بدست آورد. آنها موفق شدند با نتیجه ۲-۱ راه آهن تهران را شکست دهند اما به دلیل پیروزی ۲-۰ استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن، این تیم به مقام نایب قهرمانی با تفاضل گل کمتر بسنده کرد.

سپهر خرمی - تحریریه پارسینه | پرسپولیس تهران عصر جمعه تلخ‌ترین پیروزی ناریخ باشگاهش را بدست آورد. آنها موفق شدند با نتیجه ۲-۱ راه آهن تهران را شکست دهند اما به دلیل پیروزی ۲-۰ استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن، این تیم به مقام نایب قهرمانی با تفاضل گل کمتر بسنده کرد.

پرسپولیس فصل را با تساوی ۲-۲ مقابل پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. مسابقه‌ای که تغییرات تاکتیکی در این تیم به وضوح قابل ملاحظه بود. در آن مسابقه تماشاگران از تساوی ناراحت بودند اما معتقد بودند تیمی که بعد از مدت‌ها می‌تواند بالای ۱۰ موقعیت گل خلق کند شایسته‌ی تحسین است.

پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و می‌باخت. چهار شکست تا هفته ششم وضعیت سرخپوشان را بشدت بحرانی کرده بود. پیشکسوتان نیز به جای حمایت، شمشیر را زا رو بستند و خواستار اخراج برانکو شدند.

هادی نوروزی باعث شد تا بار دیگر ترمز این تیم کشیده شود. با این حال بر خلاف تصور، یکدلی عجیبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شد و این تیم به مدت ۲۱ هفته رنگ باخت را ندید. از ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ تا ۹ اردیبهشت ۹۵.




پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل در ورزشگاه آزادی و در حضور یکصدهزار نفر با حساب ۲-۰ از نفت تهران شکست خورد اما در عین ناباوری تمامی تماشاگران ایستاده بازیکنان را تشویق کردند. از دست دادن صدر جدول و شکست مقابل رقیب دیرینه، شکستن صندلی و شعار علیه کادر فنی را به یاد مردم می‌آورد اما تماشاگران پرسپولیس به دلیل آنچه که بازیکنان طی یک فصل به آنها داده بودند، قدردانشان بودند.
پرسپولیس هفته سی‌ام و پایانی لیگ با حساب ۲-۱ راه آهن را شکست داد اما به دلیل پیروزی استقلال خوزستان و صرفا به دلیل تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست دادند.

این بار باز هم تماشاگران پرسپولیس به جای ترک ورزشگاه، کادر فنی و بازیکنان را تشویق کردند تا فرهنگ نوینی از « حمایت هواداری » را به مردم نشان دهند.هوادارانی که تیمشان را در قعر جدول می‌دیدند حالا مقام نایب قهرمانی را کسب کرده و به امید فردای بهتری هستند.
این هواداران شایسته‌ی احترام هستند...

ارسال نظر

  • ناشناس

    بمیربابا لنگینه

  • روزبه

    اين پرسپوليسي ها كه آخر بازي داشتن پرچم كاغذي هاشون رو پرت ميكردند وسط زمين...

  • صمد از تبریز

    فرهنگ نوین٬ تماشاگران پرسپولیس هنوز نارنجکهایی که به زمین مسابقه و نیمکت تراکتور در حضور میهمانان خارجی انداختن و بردن آبروی کشور و محروم کردن نمایندگان ایران ازمیزبانی یادمون نرفته واقعا خیلی خندیدیم

  • علی اصغر

    خندیدم.....

    فک کردم فحاشی نکردن و فرهنگ نوینی در ورزشگاه ارائه دادن ، اگه تونستند فرهنگ فحاشی ناموسی رو از بین ببرند ' اون موقع درسته....

    وگرنه تشویق کادر فنی و تیمی که در اثر برد یک تیم دیگر ، نائب قهرمان شده ' و تمام نیرو و تلاشش را به کار برده ؛کمترین کار تماشاگره.....به امید اصلاح جو ورزشگاه ها .

  • مهدی

    خوب چون پرسپولیس تقریبا نیمی از جمعیت ایران را به عنوان هوادار داره
    این نشونه ی خوبیه که فرهنگ کشور ما داره عوض می شه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد