گوناگون

کفاشیان:نامه وزارت ورزش یکی از عوامل پشت‌پرده بود

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیچ دلهره ای برای انتخابات روز دوشنبه این فدراسیون ندارد در مورد مسائل پشت پرده ای که قبلا گفته بود در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود گفت: یکی از این مسائل نامه معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در پایان نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که عصر امروز یکشنبه در محل فدراسیون برگزار شد با بیان این مطلب افزود: یک نامه از معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال آمده بود که در آن ابهاماتی در مورد برخی کاندیداها مطرح شده بود. طبق ماده 83 آیین نامه فدراسیون فوتبال اعضای هیئت رئیسه جلسه اضطراری برگزار کردند که در این جلسه علاوه بر اعضا نمایندگان حقوقی، صاحبنظران و برخی از افراد که در تدوین اساسنامه نقش داشتند حاضر بودند.

وی ضمن تاکید بر اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت مستند به ابهامات مطرح شده از سوی معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان در یک نامه چهار صفحه ای جواب داده است گفت: هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نداریم و جلسه انتخابات در تاریخ اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال به این پرسش که در این انتخابات بدون رقیب هستید گفت: به هر حال در این انتخابات دو رقیب جدی دارم که فردا با آنها رقابت خواهم کرد. کفاشیان همچنین در پاسخ به این پرسش که اتفاق پشت پرده ای که عنوان کرده بودید پیش از انتخابات رقم خواهد خورد چه بود گفت: یکی از اتفاقات پشت پرده همین نامه معاونت ورزشی وزارت ورزش بود که به ابهامات آن پاسخ دادیم.

وی آرای اعضای مجمع فدراسیون را در انتخاب رئیس تعیین کننده خواند و گفت: ابهاماتی که معاونت ورزشی وزارت ورزش داشت باید برطرف می شد. چه بهتر که این ابهامات الان مطرح شد چرا که از قدیم گفته اند جنگ اول به از صلح آخر است.

کفاشیان در فاصله کمتر از 14 ساعت تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ عنوان دلهره ای ندارم که فردا رئیس فدراسیون می شوم یا نه. بیشترین دلهره من از این بابت است که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال برای تیم ملی چه نتایجی رقم خواهد خورد.

وی ضمن تاکید بر اینکه لازم است رئیس آینده فدراسیون فوتبال با رای قاطع اعضای مجمع انتخاب شود گفت: هیچ پیش بینی در خصوص انتخابات فدراسیون ندارم و در عین حال می گویم هر کسی که در انتخابات صاحب بیشترین رای شد باید مورد حمایت اعضای مجمع قرار گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا همه دعواها سر این بوده است که از انتخابات فدراسیون کنار نکشیدید گفت: به هیچ عنوان اینچنین نیست. یکسری ایرادات قانونی به حضور برخی کاندیداها مطرح شده بود که آن را برطرف کردیم.

انتخابات اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال در حالی از ساعت 9:30 دقیقه فردا دوشنبه در محل سالن کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد که علی کفاشیان، عزیز محمدی و محمدحسین قریب برای ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد