گوناگون

رونمایی از سرود اختصاصی باشگاه صبا

پارسینه: *قبل از آغاز بازی از سرود اختصاصی باشگاه صبا رونمایی شد. همچنین یک گروه تواشیح در ورزشگاه حاضر شده بود که سرودهای انقلابی می‌خواند. همچنین سرودهای انقلاب از بلندگو ورزشگاه پخش می‌شد.

نیمه نخست دیدار دو تیم صبا و الشباب امارات در حالی با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید که هنگام آغاز بازی تعداد تماشاگران بیشتر شد و از مرز 5 هزار نفر گذشت.

*پس از گل زود هنگامی که صبا به ثمر رساند تماشاگران این تیم با شور و شوق بیشتری تیمشان را تشویق و با شعار "صبای آسیایی" آنها را حمایت کردند.

*در دقیقه 36 صبا در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که میلاد نوری ضربه را زد و نکته جالب این بود که هر دو ضربه او به تیر دروازه الشباب برخورد کرد و به گل تبدیل نشد و این مسئله باعث واکنش تماشاگران شد و آه از نهاد آنها بلند شد.

*قبل از آغاز بازی از سرود اختصاصی باشگاه صبا رونمایی شد. همچنین یک گروه تواشیح در ورزشگاه حاضر شده بود که سرودهای انقلابی می‌خواند. همچنین سرودهای انقلاب از بلندگو ورزشگاه پخش می‌شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد