گوناگون

توافق مهاجم پرسپولیس برای تمدید قرارداد

توافق مهاجم پرسپولیس برای تمدید قرارداد

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس به فاصله یک ماه بعد از قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روزهای پرحاشیه و پر سروصدایی را پشت سر می‌گذارد و کمتر کسی فکر می‌کرد سرخ‌پوشان بعد از قهرمانی چنین روزهایی را تجربه کند.

 این روزها بعد از جدایی غیرمنتظره اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه جدایی از سرخ‌پوشان قرار دارند و اوضاع بر وفق مراد قهرمان لیگ ایران پیش نمی‌رود.

در این میان اما سرخ‌پوشان بعد از توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری قرارداد این دو بازیکن با سابقه خود را تمدید کردند تا در لیگ بیست و چهارم نیز آنها با لباس پرسپولیس به میدان بروند. شنیده‌های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که عیسی آل‌کثیر سومین بازیکن سرخ‌پوشان است که قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد تا او نیز یک فصل دیگر در بین سرخ‌پوشان باشد.

گفتنی است آل‌کثیر که در تابستان سال گذشته از پرسپولیس به سپاهان رفت در نیم فصل دوم به این تیم بازگشت و با گلزنی‌های خود نقش مهم در قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ بیست و سوم داشت. آل‌کثیر در فصل گذشته در ۲۳ بازی از رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفت و ۹ بار موفق شد دروازه حریفان را باز کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار