گوناگون

حواشی عجیب و جنجالی بازی پرسپولیس و ذوب آهن در افتتاحیه لیگ؛

شعار هواداران پرسپولیس علیه بمب استقلال و یاغی جدید!

شعار هواداران پرسپولیس علیه بمب استقلال و یاغی جدید!

الکسیس گوندوز گلر الجزایری پرسپولیس در زمان حضور در چمن به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. او با حضور در نزدیکی سکوها به ابراز احساسات هواداران این تیم پاسخ داد.

به گزارش پارسینه به نقل از نواندیش، حواشی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در افتتاحیه لیگ برتر را در ادامه بخوانید:

* بازیکنان ذوب‌آهن زودتر از اتوبوس کاروان پرسپولیس به استادیوم رسید و با حضور در رختکن آماده جدال شدند. اتوبوس پرسپولیس دقایقی بعد و با استقبال هواداران و اصحاب رسانه به استادیوم رسید و بازیکنان مسیر رختکن را در پیش گرفتند.

* در اتفاقی عجیب نیروی انتظامی اسکورت اتوبوس را برعهده نداشت. گفته می‌شود در جلسه هماهنگی شب گذشته نیز این موضوع به اطلاع پرسپولیس رسیده بود. در این شرایط کانون هواداران پرسپولیس شخصا اسکورت اتوبوس را از مسیر هتل تا استادیوم عهده‌دار شد.* یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو دو بازیکن جوان پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان وارد چمن شدند و دقایقی با بازیکنان حریف به صحبت پرداختند.* الکسیس گوندوز گلر الجزایری پرسپولیس در زمان حضور در چمن به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. او با حضور در نزدیکی سکوها به ابراز احساسات هواداران این تیم پاسخ داد.

*بیژن حیدری و تیم داوری‌اش در ابتدا با لباس شخصی در چمن حاضر شدند و وضعیت آن را مورد ارزیابی قرار دادند.

* این دیدار با امکانات کمک داور ویدیویی به انجام خواهد رسید تا بعد از اینکه دو دربی اخیر فوتبال ایران با VAR انجام شد، این سومین بازی لیگ برتری با این امکان باشد.

* اوستون اورونوف به دلیل مصدومیتی که داشت با صلاحدید گاریدو در جمع بازیکنان ذخیره حاضر شده است.

* هواداران پرسپولیس با تشویق کمال کامیابی‌نیا که اکنون به عنوان کاپیتان ذوب آهن دومین فصل حضورش در اصفهان را دنبال می‌کنند، نشان دادند خاطرات حضور پرافتخار هافبک اسبق خود را از یاد نبرده‌اند.

* شایان مصلح مدافع چپ اسبق پرسپولیس نیز که در ذوب‌آهن حضور دارد از تشویق هواداران این تیم بی‌نصیب نماند.

* هواداران پرسپولیس دقایقی نیز علیه رامین رضائیان شعار دادند. مدافع راست اسبق پرسپولیس که در این فصل در تصمیمی جنجالی راهی استقلال شده، شوک بزرگی به هواداران پرسپولیس وارد کرد و آنها نیز با این شعارهای انتقادی نشان دادند به هیچ عنوان از این انتقال استقبال نمی‌کنند.

* هواداران پرسپولیس علی علیپور را با شعار «آقای گل» مورد تشویق قرار دادند تا نشان دهند از خرید جدید خود که سابقه آقای گلی را دارد، انتظار تکرار موفقیتی بزرگ را دارند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار