گوناگون

تراکتور باز هم ریسک کرد | بیرانوند در ترکیب سرخ‌ها مقابل ملوان

 تراکتور باز هم ریسک کرد | بیرانوند در ترکیب سرخ‌ها مقابل ملوان

تیم فوتبال تراکتور علیرضال بیرانوند را با وجود حواشی و اتفاقات اخیر همچنان درون دروازه خود به میدان می‌فرستد.

به گزارش پارسینه به نقل از عرشه آنلاین، از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه شهر قدس تهران میزبان تراکتور خواهد بود. دیداری که پس از مدت‌ها در پایتخت با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد تی‌تی‌ها استقبال خوبی از این مسابقه خارج از خانه خود داشته باشند.

هواداری‌ها در شرایطی که از دو بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کرده‌اند، باید از شاگردان سرمربی سابق تیم ملی پذیرایی کنند. تیم بنفش تهرانی در این دو مسابقه فقط یک گل دریافت کرده و البته موفق به گلزنی در فصل جدید نشده تا بازی‌های تیم سید مهدی رحمتی در دو مسابقه اخیر کم گل باشد و باید دید در این بازی شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

در سمت مقابل تراکتور با نمایش سزاوارانه‌ای که در دو دیدار اخیر برابر مس رفسنجان و پرسپولیس داشته، هواداران خود را امیدوار کرده است. تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ پس از کسب برتری در رفسنجان برابر مس در برابر پرسپولیس هم نمایش درخشانی داشت و باید دید خواهد توانست با برد در بازی سوم به استقبال تعطیلات فیفادی برود یا نه.

آمار تقابل‌های دو تیم، اما سنگینی قابل توجهی برای قرمز‌ها دارد. تراکتور از شش بازی لیگ برتری دو تیم، در چهار مسابقه برنده بوده که سه برد آن مربوط به سه تقابل اخیر است. در واقع بنفش‌های تهرانی فقط یک بار مقابل تی‌تی‌ها برنده بوده‌اند که به اولین بازی دو تیم برمی‌گردد و باید دید شاگردان رحمتی موفق به کسب دومین پیروزی تاریخ خود مقابل تراکتور خواهند شد یا نه.

سید مهدی رحمتی هم آمار جالبی از رویارویی با حریف تبریزی دارد و وی در شش دیدار با پرشورها، دو برد، دو مساوی و دو شکست داشته تا امروز این چینش جالب عدد دو بالاخره تغییر پیدا کند. دراگان اسکوچیچ، اما برای اولین بار باید به عنوان سرمربی مقابل هوادار قرار بگیرد.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در مشهد به تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن رسید و تراکتور در تبریز به تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس بسنده کرد.

وضعیت در جدول: هوادار با یک امتیاز سیزدهم است و تراکتور با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار تهران - تراکتور

پنج‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران

ترکیب هوادار

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد