گوناگون

سهام سرخابی ها آماده واگذاری شد

پارسینه: رسولی نژاد گفت:تلاش مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان و فراکیسون ورزش مجلس شورای اسلامی برای ورود بخش خصوصی به فعالیت های ورزشی صورت گرفته است تا راهکاری تشویقی برای حضور بخش خصوصی تدوین شود.

سید احمد رسولی نژاد در سفر به شهرکرد گفت: مدارک واگذاری این دو باشگاه در سازمان خصوصی سازی تکمیل شده است تا روند واگذاری تسریع شود.

وی گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان شرکت های دولتی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال 92 واگذار می شود. به گفته وی، بخشی از این واگذاری تا پایان سال 91 یا ابتدای سال 92 انجام می گیرد.

معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان در واگذاری این دو باشگاه به بخش غیر دولتی جدی است.

رسولی نژاد گفت:تلاش مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان و فراکیسون ورزش مجلس شورای اسلامی برای ورود بخش خصوصی به فعالیت های ورزشی صورت گرفته است تا راهکاری تشویقی برای حضور بخش خصوصی تدوین شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح نظام باشگاهداری و نحوه حضور بخش خصوصی به ورزش به صورت جامع در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد