گوناگون

خادم به تیم ملی کشتی آزاد برمی گردد؟

خادم به تیم ملی کشتی آزاد برمی گردد؟

پارسینه: انتشار فیلم فنون امیررضا خادم بر روی سایت فدراسیون کشتی شایعاتی را مبنی بر احتمال حضور او در راس تیم ملی کشتی آزاد به وجود آورده است.

خبرورزشی نوشت: انتشار فیلم فنون امیررضا خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان و ۲ برنز المپیک، بر روی سایت فدراسیون کشتی، باعث بروز شایعات زیادی مبنی بر احتمال حضور قریب‌الوقوع امیررضا خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۹ ماه مانده به المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

اما پیگیری‌ها حاکیست، فدراسیون کشتی هیچ مذاکره‌ای با امیررضا خادم برای حضور در تیم ملی کشتی آزاد یا سمت‌های دیگر نداشته و فدراسیون کشتی قصدی برای تغییر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ندارد و قرار است وی همچنان به کار خود ادامه دهد.

ماجرای انتشار فیلم فنون امیررضا خادم توسط فدراسیون کشتی نیز در جهت آشنایی نسل جوان با قهرمانان شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان است و قرار است این کار درباره قهرمانانی نظیر محمد طلایی، اکبر فلاح، رسول خادم، ایوب بنی‌نصرت، غلامرضا محمدی، مجید خدایی، حسن رنگرز و دیگر چهره های شاخص کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز اجرا شود و فیلم اجرای فنون برخی از این نفرات نیز با هزینه فدراسیون کشتی آماده شده و بر روی سایت این فدراسیون قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد