گوناگون

پرواز تماشایی بمب افکن بی ۱ بی لنسر آمریکا + فیلم

پرواز تماشایی بمب افکن بی ۱ بی لنسر آمریکا + فیلم

پارسینه: هواپیمای بی ۱ بی لنسر یک بمب افکن چند منظوره و دور برد است که می‌تواند بدون سوخت گیری هوایی مسافت‌های بین قاره‌ای را بپیماید و از سیستم‌های پیچیده پدافندی دشمن عبور نماید. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که مراحل آماده شدن و پرواز این بمب افکن از یک پایگاه آمریکایی را نمایش می‌دهد.

به گزارش پارسینه به نقل از کاماپرس، بمب افکن بی ۱ بی لنسر یک بمب افکن راهبردی است که توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد. این جنگنده در اصل برای شرکت در جنگ های هسته ای طراحی و تولید شده بود و توسعه آن برای کاربرد متعارف و غیرهسته ای مدتی به طول انجامید. در سال ۱۹۹۵ تجهیزات هسته ای و سخت افزارهای مربوط به آن از روی این هواپیما برداشته و تغییراتی روی آن صورت گرفت.

بمب افکن بی ۱ بی لنسر دارای چهار خدمه است (فرمانده هواپیما، خلبان، افسر سیستم های تهاجمی، افسر سیستم های تدافعی) و با بهره مندی از چهار موتور جنرال الکتریک می توان به حداکثر سرعت ۱.۲۵ ماخ دست بیابد.

برد عملیاتی این هواپیما ۵۵۴۳ کیلومتر است و می تواند تا ارتفاع ۱۸۰۰۰ متری اوج بگیرد.

ارسال نظر

  • طاها

    چی ساختن ،چه عظمتی،چه ابهتی ..واقعا هیچ سامانه موشکی وضدهوایی وراداری توان مقابله با این بمب افکن ها رو نداره

  • ناشناس

    چیزاهایی‌که‌امریکا‌میسازد‌هم‌بهترین‌هستند‌وهم‌عمرزیادی‌میکنند

  • محمدحسن روستا

    غصه نخور....آخرین تکنولوژیشون از کیو بود سالم نشوندیمش...احتیاج نیست که بزنیمش...درضمن اون راپتور هم رو خلیج فارس با باور افتاد...اینم عجب هدف قشنگیه...

  • ناشناس

    با سلام .به جای دانش بنیان اگه از استاد کارهای فنی استفاده کنیم باجی به هیچ کشور پیشرفته ای نمیدیم مرگ بر آمریکا

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد