گوناگون

طرز تهیه سالاد کینوا با لوبیا چیتی

طرز تهیه سالاد کینوا با لوبیا چیتی

پارسینه: سالاد کینوا بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید این بار این سالاد رژیمی را با سس مخصوص با کره بادام زمینی تهیه می شود و شما می توانید این سالاد خوشمزه را این بار با لوبیا چیتی تهیه کنید و از طعم بی نظیر یک سالاد خوشمزه و کم کالری لذت ببرید.

پارسی دی نوشت: شما می توانید سالاد کینوا را به عنوان یک وعده اصلی غذایی سرو کنید و یا می توانید برای مهمانی ها خود نیز استفاده کنید. اگر طرفدار طعم های مختلف از سالاد ها هستید می توانید این سالاد خوشمزه را تست کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه سالاد کینوا با لوبیا را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

کینوا ۱ پیمانه
لوبیا چیتی پخته ۱ لیوان
کلم قرمز ۱ عدد کوچک
آووکادو به دلخواه ۱ عدد
ریحان تازه ۱ دسته
تخم آفتاب گردان ۳ ق غذا خوری

مواد لازم برای تهیه سس

کره بادام زمینی ۱ ق غذا خوری
روغن زیتون ۳ ق غذا خوری
سس بالزامیک ۴ ق غذا خوری
آب لیموترش ۱ عدد
نمک و فلفل سیاه از هر کدام ۱ ق مربا خوری
پودز زنجبیل یا زنجبیل تازه ۱ ق مربا خوری

طرز تهیه سالاد کینوا با لوبیا

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید لوبیا را از شب قبل خیس کنید و چندین بار آب آن را عوض کنید تا نفخ لوبیا گرفته شود و بعد به همراه کمی آب بگذارید تا پخته شود و بعد آبکش کنید. اگر از آووکادو استفاده می کنید از وسط نصف کنید و برش بزنید.

مرحله دوم: پخت کینوا

برای پخت کینوا باید به ازای هر ۱ لیوان کینوا ۲ پیمانه آب بریزید و روی حررات قرار دهید و حرارت را کم کنید و بگذارید تا آب را به خودش جذب کند و پخته شود. کلم بنفش را نیز بشورید و به صورت خلالی ریز خرد کنید./

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

داخل کاسه مورد نظر باید لوبیا پخته شده و ریحان خرده شده و کلم بنفش و کینوا پخته شده و اگر آووکادو استفاده کردید بریزید و مواد را باهم مخلوط کنید تا یکدست شود. می توانید به دلخواه از کمی مغز آفتاب گردان نیز استفاده کنید.

مرحله سوم: تهیه سس

برای تهیه سس باید همه مواد گفته شده را داخل یک کاسه بریزید و خوب مخلوط کنید و هم بزنید و روی سالاد بریزید و سالاد را برای ۱ ساعت در یخچال استراحت دهید تا پخته شود و بعد سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت سالاد کینوا با لوبیا

  1. می توانید بجای لوبیا چیتی از لوبیا قرمز یا چشم بلبلی نیز استفاده کنید و اگر زمان زیادی برای پخت ندارید می توانید از کنسرو آماده لوبیا استفاده کنید.
  2. می توانید بجای تخم آفتاب گردان از هر نوع مغزی که دوست دارید مثل بادام و گردو استفاده کنید.
  3. می توانید این سالاد را با سس مایونز نیز تهیه کنید ولی این سس بشدت خوشمزه و رژیمی است.
  4. ریحان تازه عطری بی نظیری به این سالاد می دهد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد