گوناگون

شاه و فرح در حال شستن زمین کاخ+ عکس

شاه و فرح در حال شستن زمین کاخ+ عکس

پارسینه: در این مطلب شاهد تصویری از محمدرضا پهلوی و همسرش فرح در حال شستن زمین کاخ خواهید بود.

به گزارش سلام نو، در زمان شاه آنقدر آزادی بیان بود و وصفش به همه جای دنیا رسیده بود که یک نشریه ترکیه‌ای در دهه ۵۰ شمسی در کاریکاتوری به کنایه از زبان فرح می گوید«رضا! رضا! کاش لااقل چند نفر را زنده نگه میذاشتی تا قصر را برایمان تمیز کنند!»

شاه و فرح در حال شستن زمین کاخ+ عکس

ارسال نظر

  • رضا

    واقعا حکومت های دیکتاتوری فارغ از مدل راس هرم مثل هم هستند.

  • شیرین صفوی

    کاربر رضا 15:34 با عرض سلام ،اگه متلکت به نظام هست پس چرا آزادانه تو الان داری حرف دل ات رو میزنی !!!!!!!!! پس چرا کشف حجاب هست و عباس عبدی و دیگران از جمله اصلاح طلبان هر چه دلشون میخواد میگن و میکنن !!!!!!!!!!!! شاه باید میرفت انقلاب باید میشد حالا چه زود چه دیر !!!!!!!!!! منظورت از دیکتاتور راس هرم کاملا مشخصه !!!! والله ما دیکتاتوری رو تو زمان موسوی جان هر چند که من هنوز بچه بودم و نوجوان دیدیم !!!!!!!!!!!!!!!! همون که بعد ها به عنوان سبز قبا به غلط کردن افتاده بود و شده بود موسیو موسوی موساد !!!!!!!!!!! الان رضا پهلوی جانتان هم تو راس دیکتاتوری هست !!!! زبانم لال نظام عوض بشه و این عوضی بیاد حالیت میشه که این و ننه اش چه جانور هایی هستند !!!! دیکتاتور ندیدی !!!من مخالف تندروی ها هستم ولی بفهم که حکومت ما از نوع جمهوری اسلامی هست و متفاوت این کشف حجاب ها رو هم شک نکن که اصلاح طلبان تندرو و کارگزاران کرباسچی پرور پشتشون هستند !!!!!! و نظام باید جلوی این کجروی ها رو بگیره اینها استحاله شده هایی هستند که تنها حرفی که ندارن وضعیت اعتراض واقعی و انتقاد واقعی هست و گم کردن مسیر انتقادات !!!! لطفا بفهم که درد این جماعت گرسنگی و کرانی نیست !! مزدوری هست و بس جماعت اصلاح طلب کارنامه خوبی در نظام سیاسی و اجتماعی کشور ندارن نکاه کنی تند رو هایی هستند که به نوعی افکار طالبانی داشتن و الان شدن دایه مهربان تر از مادر !!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد