گوناگون

تبلیغ زن کشی توسط آیسان اسلامی در اینستاگرام جنجال به پا کرد+ فیلم

تبلیغ زن کشی توسط آیسان اسلامی در اینستاگرام جنجال به پا کرد+ فیلم

آیسان اسلامی از چهره های معروف اینستاگرام با میلیون ها دنبال کننده در صفحه خود تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس کرد.

به گزارش پارسینه، آیسان اسلامی، چهره جنجالی اینستاگرام با منتشر کردن بریده ای از ویدیوی دختری جوان با محتوای گردشگری، با الفاظ رکیک، وی را تهدید کرد که اگر ناموس او بود، او را می کشت.

اما اصل ماجرا از این قرار است که دختری به نام سیمین پور مهر، در ویدیویی از گرانی امارات متحده عربی (دبی) صحبت می کند و می گوید با میزان پولی که برای یک شب تفریح در دبی هزینه می شود، می توان یک هفته به روسیه سفر کرد و در کل به گرانی هزینه ها در دبی اشاره می کند.

سیمین پورمهر نیز در پاسخ به هتاکی اسلامی گفت: من این چند روز حالم به شدت بد بود و ویدیوی من درباره هزینه گران زندگی در دبی بوده است و نه تن‌فروشی! من گفتم با پولی که یک شب برای غذا خوردن در دبی صرف می شود، می‌توانید یک هفته به روسیه سفر کنید.

پور مهر در ادامه از شوکه شدن خودش در پی حرف های آیسان اسلامی صحبت کرد و گفت: باورم نمی شود که چطور یک نفر می‌تواند این همه خشونت داشته باشد؟! در دبی ۳۰۰۰ هزار درهم هزینه می کنید برای رستوران که می شود هزار دلار و سفر یک هفته ای من به روسیه هم هزار دلار شد. چرا فقط منفی فکر می کنید ؟ مگر من چه گناهی کردم!

پس از واکنش‌های شدید در شبکه‌های اجتماعی به صحبت های زن ستیزانه و رکیک آیسان اسلامی، این چهره جنجالی اینستاگرام با انتشار ویدیویی کوتاه عذرخواهی کرد.

گفتنی است پارسینه به دلیل آن که ویدیو حاوی الفاظ بسیار رکیک است، از انتشار آن معذور می باشد.

حجم ویدیو: 4.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • Amir sedigh

    از این طفل ناموس پرست باید پرسیدچرا دنبال استتار خودشه بقول معروف بطور تاریخی ومجردبا این مدل حرفا همه موافقن و این همون استتار و لاف در غربت هستش و باید گفت این امور را آدم از نزدیکانش با اشتراکات بیشتر باید شروع کرد و بعد وسعت داد و رسید به کسانی که پیرهن آدم با پیرهنشون توی یک آفتاب خشک میشه میخوام بدونم رعایت کرده و دور و ورشو حتما اباد کرده که رفته اونورتر ها این سراسیمگی و عجله در انتقادات که باعث شده همه چیو سرخ ببینی تصادفی بحساب بیارن ملت.

  • ناشناس

    شما در منطقه چلندر و چالوس و مرزن اباد و کلاردشت تردد کنید ... اکثرا شخصیتی شبیه به ایسان اسلامی دارند ..

    سطح فرهنگی بشدت پایین ... و شدیدا مست میکنن و مغزشان از کار میفته ... نزاع های شدیدی با خودشان و مسافران دارند ..و همیشه عصبانی و فحاش هستند ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار