گوناگون

ماده واحده فرایند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه ابلاغ شد

ماده واحده فرایند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه ابلاغ شد

پارسینه: معاون اول رییس جمهوری، ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» را ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، این ماده واحده در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسید.

بر اساس این ماده واحده، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ، تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از اختصاص نیافتن منابع مالی و تشکیلاتی جدید و مغایرت نداشتن با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.

متن ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» به شرح ذیل است:

«وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۱ قبل راهبرد کلان ۱۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۳/۲۷) سند ملی وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.»
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد