گوناگون

نرخ بیكاری در فرانسه به ۸/ ۱۰درصد رسید

پارسینه: نرخ بیكاری ظرف سه ماهه اول سال جاری میلادی در فرانسه و اراضی ماوراء بحار این كشور با افزایش چشمگیر به ۸/ ۱۰ درصد رسیده است.

موسسه آماری و مطالعات اقتصادی فرانسه ( انسه ) حاكی است كه این میزان بیكاری از سال ۱۹۹۹ میلادی در فرانسه بی سابقه بوده است.

این درحالی است كه دولت فرانسه وعده كرده است كه ظرف ماه های پایانی سال جاری روند رو به رشد بیكاری را در كشور مهار كند.

فرانسه از ۲۴ ماه پیش تا كنون به صورت مداوم با افزایش چشمگیر جمعیت فعال روبرو بوده است.
كمیسیون اروپایی اعلام كرد كه نرخ بیكاری جمعیت فغال فرانسه در سال آینده میلادی به ۱۱ درصد خواهد رسید.

از سوی دیگر كارشناسان اقتصادی معتقدند كه نرخ بیكاری در فرانسه تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی به ۱۱.۲ درصد و در سال ۲۰۱۴ میلادی به ۱۱.۵ درصد خواهد رسید.

فرانسه امیداوار است با دستیابی به رشد اقتصادی حداقلی ظرف ماه های آینده به اقتصاد خود رونق داده و در ازائ اجرای طرح های اشتغالزا ، معضل دیرینه بیكاری را در جامعه ساماندهی كند.

فرانسه از سوی كمیسیون اروپایی دو سال فرصت دارد بدهی عمومی حدود یك هزار و ۸۰۰ میلیارد یورویی خود را متناسب با معیار اروپایی به سه درصد از تولیدناخالص داخلی كاهش دهد.

فرانسه از اول امسال نیز باركود اقتصادی مواجه شده است كه این وضعیت امكان سرمایه گذاری های كلان ، تولید و اشتغال را از بین می برد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد