گوناگون

فروش ۳۳۷ میلیون برگه سهم در بورس تهران

پارسینه: با اتمام معاملات امروز دوشنبه بورس تهران، ارزش روز بازار به 216 هزارمیلیاردتومان رسید و معامله گران 337 میلیون برگه هم را دست به دست کردند.

در پایان معاملات امروز دوشنبه ارزش بازار به 216 هزار میلیارد تومان رسید و سهامداران با معامله تعداد 337 میلیون برگه سهم ارزشی بالغ بر یک هزار و 170 میلیارد ریال ایجاد کردند. در نتیجه معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل با رشد 7 پله ای در رقم 45 هزار و 206 واحد ثابت شد.

شاخص صنعت نیز با افزایش 8 واحدی در عدد 39 هزار و 257 واحد رسید. همچنین بازار اول 93 واحد افزایش یافت و عدد 34 هزار و 327 واحد را به خود اختصاص داد، اما بازار دوم روندی منفی را پیش گرفت و با کاهش 428 واحدی در عدد 83 هزار و 537 واحد قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بیشترین تاثیر بر شاخص کل امروز را نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی خارک، صنایع شیمیایی ایران، پتروشیمی شازند و سرمایه گذاری غدیر بر عهده داشتند. در پایان معاملات امروز ارزش بازار به 216 هزار میلیارد تومان رسید و سهامداران با معامله تعداد 337 میلیون برگه سهم ارزشی بالغ بر یک هزار و 170 میلیارد ریال ایجاد کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد