گوناگون

کلیت بودجه ۹۲بررسی می شود

پارسینه: عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیت بودجه سال 92 در نخستین جلسه رسمی این کمیسیون در سال جدید خبر داد.

عباسعلی منصوری با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه سه دوازدهم به دولت اظهار داشت: در بودجه سه دوازدهم مجلس تنخواهی را برای دریافت و برداشت در سه ماهه نخست سال 92 به دولت اختصاص داده تا در این فرصت بتواند لایحه بودجه سال 1392 کل کشور را بررسی کرده و به تصویب برساند.

وی در مورد دستور کار نخستین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سال جدید بیان داشت: در این جلسه کلیت بودجه مورد بحث قرار می‌گیرد و مباحثی نظیر قرار داشتن یا نداشتن کلیت بودجه در راستای برنامه پنجم توسعه و میزان انضباط مالی لحاظ شده در بودجه بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساسیت بودجه‌های وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات، امور خارجه، دفاع و نیروهای مسلح یادآور شد: در این رابطه نشست‌های تخصصی با مسئولان برگزار شده و در ادامه نیز بحث‌های کارشناسی پیرامون بودجه اختصاصی این نهادها استمرار می‌‌‌یابد.

منصوری با بیان اینکه بودجه سال 92 باید در چارچوب برنامه پنجم قرار بگیرد عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های کلان اقتصادی مانند هدفمندی یارانه‌ها، انضباط مالی نیز عنصر مهمی است که باید در بودجه سال 92 مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به لزوم توجه به اولویت‌های اقتصادی در بودجه سال جدید متذکر شد: باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها بودجه‌ای متناسب با ضرورت‌ها و شرایط موجود کشور تصویب شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد