گوناگون

تاکید وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت تقویت مشورت‌ها درباره تنش‌های منطقه‌

تاکید وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت تقویت مشورت‌ها درباره تنش‌های منطقه‌

وزیران خارجه ایران و ترکیه طی یک گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت مشورت‌های سیاسی میان ۲ کشور درباره تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با « سید عباس عراقچی »، ضمن تبریک انتصاب او به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کشورش برای تداوم رایزنی‌های سیاسی با جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت و توسعه روابط دوجانبه و همچنین هم‌اندیشی و همکاری در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و تحولات بین‌المللی خبر داد. 

وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به روابط رو به گسترش تهران-آنکارا، بر ضرورت تقویت مشورت‌های سیاسی پیرامون تنش‌ها در منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

عراقچی نیز ضمن تشکر از تبریک وزیر امور خارجه ترکیه و تاکید بر  ضرورت ارتقای مناسبات خوب میان ۲ کشور، آمادگی تهران برای تقویت گفت‌وگوهای سازنده در راستای گسترش همکاری‌ها در همه عرصه‌های موجود را ابراز داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به بحرانی‌تر شدن شرایط در منطقه غرب آسیا و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی با هدف تشدید تنش و گسترش دامنه بی‌ثباتی به سراسر منطقه، بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها میان کشورهای اسلامی به خصوص ۲ کشور مهم ایران و ترکیه تاکید کرد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد