گوناگون

حمله رژیم صهیونیستی یک مانور نمایشی بوده است!

حمله رژیم صهیونیستی یک مانور نمایشی بوده است!

زارعان گفت: حرکت شب گذشته رژیم صهیونیستی یک مانور نمایشی بوده است؛ زیرا زمانی که فرمان این عملیات را صادر کردند، مردم خود را به پناهگاه فرستادند؛ چون از نتیجه این عملیات نگران بودند.

به گزارش پارسینه به نقل از دفاع‌پرس، «احمد زارعان» کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه اگر اقدام رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به اهدافی در کشورمان را در جواب به عملیات «وعده صادق ۲» تحلیل کنیم، اقدام این رژیم، بسیار ضعیف بوده است، اظهار داشت: با توجه به شدت عملیات وعده صادق، اقدام صهیونیست‌ها بسیار ضعیف و ناموفق بوده و به اذعان رسانه رژیم صهیونیستی، این عملیات ناامیدکننده بود.

زارعان با بیان اینکه این اقدام با چراغ سبر آمریکا صورت گرفته است، افزود: شاهد تحرکات نظامی آمریکا طی یک ماه گذشته و انتقال سامانه‌های دفاعی و هواپیما‌های سوخت‌رسان از جانب آمریکا به سرزمین‌های اشغالی بودیم و آمریکا از این عملیات، مطلع بوده است. 

وی ادامه داد: هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ در داخل و خارج شکست و نشان داد که سامانه‌های پدآفندی آنها بسیار ضعیف است. ما در این عملیات چندین پایگاه نظامی و مراکز جاسوسی رژیم را هدف قرار دادیمکه  آسیب‌های جدیدی دیدند؛ اگر چه سعی کرد با بایکوت خبری خسارت‌ها را پنهان کند.

کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: حرکت شب گذشته رژیم صهیونیستی یک مانور نمایشی بوده است؛ زیرا زمانی که فرمان این عملیات را صادر کردند، مردم خود را به پناهگاه فرستادند؛ چون از نتیجه این عملیات نگران بودند.

زارعان تصریح کرد: این عملیات بیش از اینکه بر روی روان ما اثر بگذارد، بر روی روان خود صهیونیست‌ها تأثیرگذار بوده و کابوسی برای آن‌ها ایجاد شده که ایران چه زمان و مکانی به سرزمین‌های اشغالی حمله خواهد کرد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد