گوناگون

آغاز فروش مرسدس بنز ۲۰۱۴ در تهران!

آغاز فروش مرسدس بنز 2014 در تهران!

پارسینه: ظاهرا متولی ورود این سری از خودروهای لوکس مدل 2014 سازمان توسعه تجارت است که در آبان ماه امسال به 110 مدل خودروی خارجی مجوز ورود به ایران را در سال جاری داده است.

به گزارش پارسینه در حالی که کشور با مشکلات عدیده ای ناشی از رکورد تورمی، تحریم و کمبود ارز مواجه است، امروز آگهی پیش فروش مرسدس بنز مدل 2014 در برخی رسانه ها منتشر شد!

مرسدس بنز C200 مدل 2014 با سقف پاناروما(!) به صورت "قسطی" و با قیمت کل دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و در اقساط ماهانه شش ملیون تومان و با پیش پرداخت یک و نیم میلیارد تومان به دست مشتریان تهرانی می رسد!

ظاهرا متولی ورود این سری از خودروهای لوکس مدل 2014 سازمان توسعه تجارت است که در آبان ماه امسال به 110 مدل خودروی خارجی مجوز ورود به ایران را در سال جاری داده است.

بر اساس سیاست های جدید، ملاک واردات خودروهای لوکس به حجم موتور آنان بستگی پیدا کرده است.

گفتنی است در ماههای اخیر، دو گمرک اختصاصی مامور صدور جواز ترخیص خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی شده اند.

براساس آمار گمرک در سال 1391 معادل 44 هزار و 341 دستگاه خودروی سواری به ارزش یک میلیارد و 84 میلیون دلار وارد کشور شد. در هفت ماهه نخست امسال هم تعداد 30 هزار و 369 دستگاه خودروی سواری به ارزش 620.5 میلیون دلار وارد کشور شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اين موضوع براي دولت، پليس، ستاد تبصره ١٣ و...درآمد بالايي را به همراه دارد.

    براي ورود هر خودرو با حجم موتور بالاي ٢.٥ ليتر، ١٤٠٪ ارزش آن بايد تعرفه به گمرك پرداخت شود در كنار آن بايد هزينه تقريبا ١٥ ميليوني خروج خودرو فرسوده به تبصره ١٣ پرداخت شود و به انضمام هزينه هاي شماره گذاري به پليس كه بر اساس قيمت ماشين رقمي بالاي ٢٠-٣٠ ميليون مي شود و در آخر هم نرخ فعلي ٦٪ ماليات بر ارزش افزوده.

    يعني ورود يك ماشين با مشخصات بالا، باعث پرداخت حدودا ١٥٦٪ ارزش آن به دولت و پليس مي شود.

    بر اساس مصوبات موجود هم صرفا بر اساس ارز متقاضي واردات مي تواند انجام شود.

  • ناشناس

    پولهای قشر ضعیف جامعه در جیب از ما بهترون سنگینی میکنه. بالاخره باید به طریقی خرج بشه: یکی میشه واردکننده یکی میشه مصرف کننده. مردمی که جوانشان در تب بیکاری و بی سامانی میسوزه نقش تماشاچی دارن. عادلانه ست نه؟؟!!

  • ناشناس

    این خودروها آیا به کاسبان تحریم تعلق ندارد؟

  • بچه ی مشد

    مو مخامش ،ازدم به قسط ، ماهی 200هزارتمن، به شرطی که رنگ ندشته بشه یعنی روی سقف راه نرفته بشه، قوبول؟اگه قوبول دری بیا سرمعامله.

  • ناشناس

    آخه کشور متعلق به مستضعفین است؟ صاحب اختیار کشور پا برهنه ها هستند وووووووو.....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد