گوناگون

گسترش مراکز تخصصی هلال احمر

پارسینه: گر افراد از علم لازم و کافی در روند امدادرسانی برخوردار نباشند، امدادرسانی ها با مشکل مواجه می شود.

به گزارش پارسینه؛ رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات ضمن اشاره به اینکه باید مراکز تخصصی هلال احمر در سراسر کشور گسترش یابد، افزود: لازم است در این مراکز تخصصی حوادث شبیه سازی شوند تا روند امدادرسانی در حوادث با سرعت بیشتری انجام شود.

بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردم جمعیت هلال احمر، سید امیر محسن ضیائی پایان سفر یک روزه خود به استان اصفهان، ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات جمعیت هلال احمر این استان، از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات و از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید امدادرسانی ها نیز به شیوه علمی صورت گیرد اظهار کرد: اگر افراد از علم لازم و کافی در روند امدادرسانی برخوردار نباشند، امدادرسانی ها با مشکل مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه بایستی مراکز تخصصی امداد و نجات در سراسر کشور گسترش یابند تصریح کرد: نیاز به سرمایه گزاری های لازم در این زمینه وجود دارد و بایستی این مراکز بیش از پیش گسترش یابند.

ضیائی بکارگیری متخصص و کارشناس را در این مراکز از اولویت های این حوزه برشمرد و تأکید کرد: بایستی هر استان به مراکز تخصصی امداد و نجات مجهز باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است حوادث در مراکز تخصصی امداد و نجات شبیه سازی شوند تا کاستی های موجود در روند امدادرسانی اصلاح شده و در زمان وقوع بحران و حوادث، بهترین عملکرد از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ارائه شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد