گوناگون

کشف ۱۵تن مخدر در پایتخت!

کشف ۱۵تن مخدر در پایتخت!

پارسینه: پاکسازی تهران از معتادان و فروشندگان مواد مخدر اولویت سال ۹۴ برای این پلیس است.

به گزارش پارسینه؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در پایتخت خبر داد و گفت: پاکسازی تهران از معتادان و فروشندگان مواد مخدر اولویت کاری این پلیس در سال آینده است.

سرهنگ " محمد بخشنده "، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت : ۵ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر از ابتدای سال در پایتخت با توجه به ظرفیتی که در اختیار پلیس قرار گرفت جمع آوری و در مجموع ۴۵ هزار معتاد، فروشنده، توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پاکسازی تهران از معتادان و فروشندگان مواد مخدر اولویت سال ۹۴ برای این پلیس است.

بنا بر اعلام مهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود :از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ باند قاچاق موادمخدر نیز منهدم شد و همچنین میزان کشفیات موادمخدر در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

ارسال نظر

  • حسین

    میشه بگید اگه فروشنده ای می شناسم باید با چه شماره ای تماس بگیریم و اطلاعات بدیم تا حتما پیگیری بشه؟

  • رامين

    يا خدا،١٥ تن....!!!كلمبيا بايد بياد لنگ بندازه

  • امید 001

    انشاالله که همش منهدم شه و خدای نکرده دوباره نیاد تو جامعه...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد