گوناگون

پیش بینی بارش های رگباری در سه شنبه

پارسینه: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال وبختیاری، جنوب لرستان به عنوان استان‌ها و مناطق پربارش کشور در فردا، از وقوع بارش‌های رگباری در بخش‌های جنوب شرق، شمال شرق و شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا،افزود: بر اساس تحلیل داده‌های هواشناسی و نقشه‌های پیش‌یابی، طی دو روز آینده در غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال شرق کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود همچنین رگبار پراکنده باران و وزش باد در دامنه‌های البرز، در برخی نقاط شمال غرب، شرق، مرکز و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت)، در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به سبب وزش باد شدید، رخداد گرد و خاک نیز پیش‌بینی می شود،گفت: شدت بارش طی امروز در جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، جنوب لرستان و شمال فارس است و روز دوشنبه(۱۸ اردیبهشت ماه) در کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال وبختیاری، جنوب لرستان خواهد بود.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد