گوناگون

دستگیری ماموران قلابی بهزیستی در قزوین

پارسینه: عوامل جاعل در تاکستان که با عنوان ماموران بهزیستی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کردند، دستگیر شدند.

مسئول حراست بهزیستی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملین یک موسسه خیریه در شهرستان تاکستان که اقدام به جعل عنوان می کردند، خبر داد و گفت: این افراد در این موسسه با صدور قبض و کارت شناسایی با عنوان سازمان بهزیستی، کمک های مردمی را جمع آوری می کردند.

امیر امین خواه اضافه کرد: نامبردگان ضمن سوء استفاده از عنوان سازمان بهزیستی در سطح معابر شهری با مراجعه به درب منازل و مغازه ها مبالغ نقدی شهروندان خیّر را به نفع خود جلب می کردند.

وی عنوان کرد: از افراد دستگیر شده تعدادی کارت شناسایی و قبوض رسید وجه ضبط و به همراه نامبردگان جهت رسیدگی قانونی تحویل محاکم ذیصلاح شد.

امین خواه با اشاره به اینکه اخیراً شاهد تکرار سوء استفاده از عنوان سازمان بهزیستی، توسط برخی اشخاص و تحت عنوان موسسات خیریه در برخی شهرها، خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی هیچ گونه برنامه ای جهت دریافت کمک های نقدی در سطح معابر شهر و درب منازل ندارد و دراین خصوص هیچ مجوزی صادر نشده است.

وی در این خصوص تاکید کرد: هم استانی ها در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشابه ، ضمن خودداری از مساعدت، سریعا مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد