گوناگون

حاجی بابایی: تایید نهایی جذب نیرو در آموزش وپرورش برعهده گزینش است

پارسینه: حاجی‌بابایی در گردهمایی مدیران هسته‌های گزینش آموزش و پرورش کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به اینکه دو لایحه نظام و رتبه بندی معلمان برای بررسی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است، گفت: با اجرای این دو لایحه، مهندسی نیروی انسانی در آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گزینش را تایید کننده نهایی جذب و به کارگماری نیروی انسانی در آموزش و پرورش خواند.

حاجی‌بابایی در گردهمایی مدیران هسته‌های گزینش آموزش و پرورش کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به اینکه دو لایحه نظام و رتبه بندی معلمان برای بررسی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است، گفت: با اجرای این دو لایحه، مهندسی نیروی انسانی در آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای مهندسی نیروی انسانی دیگر نیروی انسانی بلاتکلیف در آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت و همه امور مطابق برنامه پیش خواهد رفت، افزود: بنا به تعریف مهندسی نیروی انسانی میزان ساعات تدریس در کلاس‌های درس باید تغییر کند و تعداد معلمان مردوزن نیز براساس نیاز صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش، جایگاه معلمان دوره ابتدایی در نظام رتبه بندی معلمان را ویژه توصیف کرد و ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که تراکم دانش آموزان در کلاس متوازن باشد و مدارس در یک نوبت دائر شود.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: همه مدارس باید دارای مهندس فناوری، معلم ورزش و مشاور باشند و تحت پوشش مربی بهداشت قرار گیرند.

وی افزود: گزینش در آموزش وپرورش یکی از ارکان مهندسی نیروی انسانی است.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه ایجاد پایه ششم ابتدایی یک فعالیت در راستای اجرای تحول بنیادین بوده است، افزود: وجود پایه ششم ابتدایی به دلیل قرارداشتن دانش آموزان درسن تربیت پذیری نقش بسزایی دارد.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: در آموزش و پرورش باید دانش آموزانی تربیت شوند که از ویژگیهایی نظیر مردم داری، فداکاری، ایثارگری، اهل خانواده بودن و ... برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد