گوناگون

وقوع حریق در بازار قدیم قشم

وقوع حریق در بازار قدیم قشم

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم از حریق در بازار قدیم قشم خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشان ها تاکنون ۸۰ درصد آتش سوزی در پاساژ شماره یک (مدنی) بازار قدیم قشم کنترل شده است.

به گزارش مهر،نجم الدین فریدونی با اشاره به وقوع آتش سوزی در بازار قدیم قشم اظهار کرد: نیروهای آتش نشان حاضر در محل با تمام وجود برای کنترل و اطفای ۱۰۰ درصدی آتش تلاش می کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این بازار و کالاهای موجود در محل آتش سوزی، همکاران همه ایستگاه های آتش نشانی موجود در قشم برای اطفای آتش بسیج شده اند.

رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم بیان کرد: با توجه به اهمیت این بازار و کالاهای موجود در محل آتش سوزی، همکاران همه ایستگاه های آتش نشانی موجود در قشم برای اطفای آتش بسیج شده اند.

فریدونی بیان کرد: در حال حاضر نمی توان پاسخ دقیقی داد که چه زمان حریق به صورت ۱۰۰ درصدی مهار خواهد شد اما آتش نشانی با تمام توان تلاش می کند که این مهم محقق شود و هم اکنون ۸۰ درصد این آتش سوزی در دست کنترل است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد