گوناگون

پخش مستقيم بارش شهاب سنگ

پارسینه: افرادي که در روزهاي دو شنبه و سه شنبه نتوانسته اند به علت شرايط جوي و موقعيت جغرافيايي خود از پديده بارش شهاب سنگ لذت ببرند، مي توانند به اينترنت مراجعه کنند.

افرادي که در روزهاي دو شنبه و سه شنبه نتوانسته اند به علت شرايط جوي و موقعيت جغرافيايي خود از پديده بارش شهاب سنگ لذت ببرند، مي توانند به اينترنت مراجعه کنند.

فارس به نقل از اسپيس، ناسا اعلام کرده که اين پديده زيبا را به طور مستقيم از طريق وب پخش کرده و در دسترس علاقمندان قرار مي دهد.
دانشمندان مرکز پرواز فضايي مارشال ناسا مي گويند: اين تصاوير را به طور مستقيم از طريق وب به طور ويديويي پخش کرده و خواهند کرد.
اوج اين پديده مربوط به 48 ساعت اخير است. در سال هاي اخير افزايش آلودگي هوا و شرايط نامساعد آب و هوايي مشاهده زيبايي آسمان شب به دنبال بارش شهاب سنگ را بسيار دشوار کرده است.

پخش مستقيم اين پديده از ساعت 8:30 دقيقه شب 23 آوريل از طريق سايت ناسا آغاز شده و تا صبحگاه روز بعد ادامه مي يابد. پيش بيني مي شود ميليون ها نفر از اين طريق بارش شهاب سنگ را به طور زنده شاهد باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد