گوناگون

لباس امام زمان بر تن قاتل امام جمعه کازرون!

لباس امام زمان بر تن قاتل امام جمعه کازرون!

پارسینه: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فیلمی از حمید درخشنده، قاتل امام جمعه کازرون در فضای مجازی منتشر شده که وی را با لباس سفید و شال و روبنده سبز سوار بر یک اسب سفید نشان می‌دهد که در خیابان‌های کازرون جولان می‌دهد تا مردم تصور کنند او امام زمان است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فیلمی از حمید درخشنده، قاتل امام جمعه کازرون در فضای مجازی منتشر شده که وی را با لباس سفید و شال و روبنده سبز سوار بر یک اسب سفید نشان می‌دهد که در خیابان‌های کازرون جولان می‌دهد تا مردم تصور کنند او امام زمان است!

متاسفانه مسئولان ذیربط با این شخص منحرف هیچ برخوردی نکردند و او جرات پیدا کرد به امام جمعه کازرون که علیه او صحبت کرده بود با چاقو حمله کند و او را به قتل برساند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    یا امام زمان؛

  • ناشناس

    این بدبخت به نظر مجنون می آید، و باید مداوا شود، نه اعدام!

  • شیرین صفوی

    وقتی اعتقادات با خرافات قاطی بشه همینه !!!!!!! چهل سال پیش همه چی جای خودش بود خدا و پیغمبر ومعصوم و امام ومقدسات در دلها جا داشتند نه در جیبها !!!!!!!! نه در توهمات امثال سبحان خانها !!!!!! ای ریشه اخوان المسلمین کنده بشه الهی !!!!!

  • شیرین صفوی

    امام زمان (عج) مثل شماها آدم کش نیست

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد